Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Selena Romania intra pe un nou segment de piata prin lansarea unui mortar revolutionar

pentru zidarie – Mortarul in strat subtire TYTAN Professional

· Noul mortar asigură costuri reduse şi permite lucrul mai curat, întărindu-se mult mai repede decât soluţiile tradiţionale

Selena România, reprezentanţa holdingului internaţional Selena cu capital polonez şi listat la Bursa de la Varşovia, anunţă lansarea Mortarului în strat subţire TYTAN Professional, un produs inovator, în premieră pe piaţa din România, destinat construcţiei de case cu zidărie. Noul mortar oferă beneficii semnificative constructorilor şi utilizatorilor finali: costuri cu până la 50% mai mici comparativ cu mortarul tradiţional, uscarea în doar 2 ore şi aplicarea la temperaturi de până la -10° C. 

“După ce în trecut am inovat în domeniul spumelor, ne propunem acum să revoluţionăm domeniul construcţiilor de case cu un produs curat, rapid, uşor de folosit şi accesibil. Mortarul în strat subţire TYTAN Professional este o soluţie în premieră pentru România, care creşte randamentul constructorilor şi reduce costurile totale asociate. Ne asumăm şi cu acest produs să educăm piaţa autohtonă şi suntem convinşi că profesioniştii din România vor recunoaşte beneficiile complete pe care le aduce mortarul TYTAN. Ne propunem ca în primul an de prezenţă al produsului pe piaţă să vindem circa 30.000 de unităţi”, a declarat Dorin Spătaru, Administratorul Selena România.

Mortarul în strat subţire TYTAN Professional este furnizat în recipiente sub presiune, fiind gata preparat. Recipientul se agită şi mortarul se aplică direct pe bucăţile de BCA sau pe blocurile ceramice utilizate, întărirea realizându-se în numai 2 ore comparativ cu 28 de zile, în cazul soluţiei clasice. Conform testelor, un perete se ridică în jumătate din timpul necesar dacă se utilizează mortar tradiţional.

Mortarul se recomandă pentru pereţii portanţi şi despărţitori, aplicarea efectuându-se uşor, cu un minim de pregătire prealabilă. Construcţia cu Mortarul în strat subţire TYTAN Professional asigură şi izolare termică. De asemenea, acesta este uşor de transportat, un autoturism fiind suficient pentru transportul a mai multe cutii cu recipiente.

În mod clasic, pentru realizarea unei anumite suprafeţe de pereţi sunt necesari sute de saci de material, care trebuie manipulaţi şi stocaţi cu autovehicule speciale, iar ulterior pentru prelucrarea mortarului se impun utilaje dedicate şi cantităţi semnificative de apă şi energie electrică.

Un test comparativ efectuat de companie a ilustrat că pentru realizarea unei suprafeţe de zidărie de 250 mp sunt necesare între 9 şi 11 tone de mortar pe bază de ciment, betonieră, acces la utilităţi şi curăţarea ulterioară a zonei de lucru, în timp ce, utilizând Mortarul TYTAN Professional au fost folosite doar 42 de kg de mortar, un pistol pentru aplicat şi soluţia de curăţare a acestuia.

Mortarul în strat subţire TYTAN Professional este deja disponibil pe piaţa din România şi poate fi achiziţionat de la distribuitori, dealeri, din magazinele de materiale de construcţii şi din reţelele DIY. Preţul recomandat pentru un tub de material este de 31 de lei.

Despre Grupul Selena

Grupul Selena este un holding cu capital polonez care operează la nivel global, producând şi distribuind materiale pentru construcţii, pentru utilizatorii profesionişti şi cei casnici. Grupul cuprinde 30 de companii în 18 ţări, care operează 15 fabrici de producţie high-tech. Activităţile Grupului Selena au legătură cu toate stadiile dezvoltării produsului: cercetare avansată, producţie, distribuţie, vânzare şi marketing global. Selena FM SA – compania care deţine grupul este listată la Bursa de Valori din Varşovia.

Selena oferă o gamă largă de produse pentru profesionişti şi utilizatori casnici. Brandurile sale principale sunt TYTAN şi ARTELIT.

Poziţia pe piaţă

Elementul cheie pentru strategia Grupului Selena este calitatea. “Avantaj prin produs” se traduce în angajamentul Selena de a asigura calitate la cele mai înalte standarde pentru fiecare dintre grupele de produse. O astfel de strategie garantează încrederea clienţilor în produse şi se capitalizează în numeroase premii şi distincţii.

Produsele oferite de Selena Group sunt certificate ISO 9001, asigurând astfel înalte standarde de calitate, precum şi siguranţă pentru utilizator. Acestea sunt confirmate de atestate şi certificate poloneze şi internaţionale.

Bucuresti, 05.09.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.