Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Selena Romania: “Am preluat MGA si am inceput deja extinderea portofoliului si a productiei”

· Selena ţinteşte vânzari cu 90% mai mari pentru Euro MGA în 2012 în comparaţie cu 2011

Selena România, reprezentanţa holdingului internaţional Selena cu capital polonez şi listat la Bursa de la Varşovia, a finalizat procedurile de preluare a producătorului autohton de materiale de construcţii Euro MGA. În urma procesului de restructurare Selena România a început deja să lărgească gama de produse şi a lansat noi materiale precum adezivii pentru polistiren şi gleturile pe bază de ipsos. În consecinţă, vânzările Euro MGA au crescut în primul semestru din 2012 cu aproximativ 49%, iar compania urmăreste un ritm de crestere mai susţinut şi pentru a doua jumatate a anului.

Înainte de preluare, Euro MGA a trecut printr-un proces important de restructurare ca parte din planul de finalizare a procedurilor de insolvenţă. Acţiunile de reorganizare a producătorului de materiale de construcţii au inclus printre altele ajustarea portofoliului de produse. În prezent, ulterior preluării, Selena a repornit investiţiile în tehnologizarea fabricii de la Domneşti şi urmăreşte extinderea în continuare a gamei de produse.

“Am încheiat cu succes preluarea şi reorganizarea Euro MGA şi ne propunem ca anul viitor compania să înregistreze profit. Pincipalele elemente care vor sta la baza evoluţiei pozitive sunt dezvoltarea şi diversificarea produselor şi creşterea capacităţii de producţie. Totodată, ne propunem să extindem distribuţia pentru a asigura o acoperire geografică mai bună şi pentru a utiliza cât mai bine reţeaua de distribuţie Selena pe toate canalele”, a declarat Dorin Spătaru, Administratorul Selena România.

“Ne propunem să împrospătăm notorietatea brandului MGA. Totodată, vom continua extinderea gamelor de produse, precum gleturile, chiturile de rosturi şi adezivii, pentru a răspunde cât mai bine aşteptărilor clienţilor. Întrucât vânzările au început să crească anul acesta, am utilizat cât mai mult din capacitatea de producţie, iar acum operăm la capacitate maximă în fabrica de la Domneşti”, a declarat Laurenţiu Ştefănescu, Director Euro MGA.

Rezultatele pentru primele şase luni ale anului curent indică deja o creştere cu 49% pentru producătorul preluat. Selena urmăreşte să menţină acest trend până la finele anului.

Despre Grupul Selena

Grupul Selena este un holding cu capital polonez care operează la nivel global, producând şi distribuind materiale pentru construcţii, pentru utilizatorii profesionişti şi cei casnici. Grupul cuprinde 30 de companii în 18 ţări, care operează 15 fabrici de producţie high-tech. Activităţile Grupului Selena au legătură cu toate stadiile dezvoltării produsului: cercetare avansată, producţie, distribuţie, vânzare şi marketing global. Selena FM SA – compania care deţine grupul este listată la Bursa de Valori din Varşovia.

Selena oferă o gamă largă de produse pentru profesionişti şi utilizatori casnici. Brandurile sale principale sunt TYTAN şi ARTELIT.

Poziţia pe piaţă

Elementul cheie pentru strategia Grupului Selena este calitatea. “Avantaj prin produs” se traduce în angajamentul Selena de a asigura calitate la cele mai înalte standarde pentru fiecare dintre grupele de produse. O astfel de strategie garantează încrederea clienţilor în produse şi se capitalizează în numeroase premii şi distincţii.

Produsele oferite de Selena Group sunt certificate ISO 9001, asigurând astfel înalte standarde de calitate, precum şi siguranţă pentru utilizator. Acestea sunt confirmate de atestate şi certificate poloneze şi internaţionale.

Despre EuroMGA

Euro MGA este unul dintre cei mai importanţi producători autohtoni de materiale de construcţii din categoria tencuieli, adezivi şi chituri de rosturi. În cei 11 ani de la înfiinţare, compania s-a remarcat pe piaţă prin produse accesibile care au câştigat rapid în popularitate, cum sunt gleturile EUROGLET, adezivii PLACOFIX şi chiturile de rosturi colorate EUROCHIT. Din anul 2012 compania a fost achiziţionată de Selena România intrând în grupul Selena.

Bucuresti, 03.10.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.