Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SeedBlink participă la runda Series A a DRUID, oferind acces comunității sale de investitori privați

druid

UiPath a fost un pionier în a face cunoscut lumii întregi potențialul mare al ecosistemului tehnologic românesc și oportunitatea de a investi în startup-uri. Dar UiPath nu este singurul star. Companii precum DRUID, FintechOS și FLOWX.AI sunt astăzi ambasadorii automatizării afacerilor care au pus România pe hartă ca fiind un hub de start-up-uri software în plină dezvoltare.

SeedBlink ofera investitorilor Elite & SeedBlink Club o oportunitate de investiție destinată în general fondurilor de VC și family offices: participarea la runda de Serie A a DRUID.

druid

Această Serie A este susținută de un grup de profil înalt de VC și investitori internaționali conduși de Karma Ventures și Hoxton Ventures. De asemenea, Gapminder VC își consolidează poziția față de runda anterioară și alți patru investitori din Germania, Elveția, Polonia și România, inclusiv platforma de co-investiții SeedBlink.

“Vrem să ducem mai departe transformarea digitală. Echipa SeedBlink a fost alături de noi ca manageri de investiții foarte competenți, implicați personal și de top, beneficiind de un flux de tranzacții larg și calificat în întreaga Europă” a declarat Liviu Drăgan, CEO al DRUID.

Laurențiu Ghenciu, CBO SeedBlink, a adăugat: “De la stadiul de pre-seed până la cel de Serie B, le oferim investitorilor noștri startup-uri verificate, diversificarea deal-urilor, management pentru follow-ons și sprijin la exit. Suntem încântați să oferim comunității noastre acces la o oportunitate atât de competitivă precum DRUID.”

Echipa de la DRUID intenționează să utilizeze noul capital pentru a-și continua expansiunea internațională, vizând creșterea în Europa și America de Nord. Compania intenționează să deschidă noi birouri în Franța și Germania, până la sfârșitul anului 2022, și să își consolideze prezența în Marea Britanie și SUA. În plus, start-up-ul românesc de Inteligență Artificială Conversațională va prioritiza capitalul uman prin creșterea echipei sale globale cu 60%.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.