Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Intermedicas și Confident Communications semnează campania de informare “Second Opinion Avizat, nu Improvizat”

Confident Communications (www.confidentpr.com), agenție de comunicare integrată pentru companii din domeniul B2B și industrii de nișă, lansează împreună cu  Intermedicas (www.intermedicas.com), prima clinică de second opinion din România, campania “Second Opinion Avizat, nu Improvizat” cu scopul de a informa și de a conștientiza pacienții din România cu privire la dreptul de a cere second opinion, la importanța unui diagnostic corect și a unui tratament corespunzător.

“Ideea acestei campanii a venit in urma unui studiu derulat intern de Intermedicas pentru a afla de ce pacientii cu diagnostic de boala grava sau recomandare de chirurgie au solicitat second opinion in stadii avansate ale bolii si nu imediat dupa primirea primului diagnostic”, explica Mara Gojgar (fondator Confident Communications).


Din studiu a reiesit ca 95% dintre pacienti nu stiu ca au dreptul legal la a doua opinie medicala, 89% sustin ca nu apeleaza la second opinion din respect/frica fata de medicul care a dat primul diagnostic, 87% apeleaza la internet ca sursa de second opinion, iar 78 % dintre acestia se bazeaza pe medicii care au dat rezultate bune in cazul familiei/al prietenilor. Mai mult, studiile internationale arata ca second opinion „avizat” reduce erorile de diagnostic cu 90%.


“A cere a doua, a treia, a patra opinie medicala mergand din clinica in clinica la medici specialisti, cautand pe internet sau la recomandarea unor prieteni este o improvizatie. Nu ai certitudinea ca medicul care a tratat o cunostinta si a functionat se descurca la fel de bine si in cazul tau. Acest demers poate sa nu dea rezultatele asteptate. In acelasi timp exista si riscul cheltuielilor inutile de timp si de bani, avand ca posibil rezultat o solutie medicala incompleta sau un diagnostic eronat”, a declarat Ana Maria Marian (CEO Intermedicas).


Campania se va desfasura in mediul online incepand cu luna aprilie. Cele doua directii ale campaniei sunt: povestile-studiu ce caz ale unor pacienti Intermedicas care au apelat la second opinion si vizualurile care reprezinta diagnosticuri si alternativele lor de tratament, care incurajeaza luarea unei decizii medicale informate. Materialele vor putea fi urmarite prin hashtag-ul #SecondOpinionAvizat.


Campania are ca obiectiv familiarizarea pacientilor romani cu beneficiile oferite de second opinion avizat, pentru a preveni erorile medicale de diagnostic si de tratament.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.