Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Seara Young Professionals dedicata marketingului pentru copii

Joi, 5 martie, începând cu ora 19.00 la sediul IAA Romania, IAA Young Professionals revine cu o ediţie specială a Serii YP. De data aceasta, ne vom juca de-a întrebările și răspunsurile pe tema marketingului produselor şi serviciilor destinate copiilor.

Întâlnirea îi are ca invitaţi pe Nadia Tătaru – Director General Itsy Bitsy FM, Costin Radu – Managing Partner The Geeks, Sabina Strugariu – Psihoterapeut şi Oana Hurdubelea – Mum&Master la Kaigo Room.

Cum influențăm cumpărătorul, dar mai ales, cum ajungem la consumatorul direct al acestor produse? Ce fel de șotron joacă brandurile cu cei mici și cei mari și cum arată un joc de-a marketingul pentru copii luat în serios, cu cifre, soluții și campanii deștepte?

Copiii reprezintă un segment important pentru marketeri deoarece, deși ei nu au niciun fel de putere de cumpărare, aceştia influenţează deciziile de cumpărare ale părinților lor și reprezintă, la rândul lor, consumatorii adulţi din viitor. Pornind de la micul dejun şi prânz, la haine, gadgeturi IT şi vacanţe, copiii influenţează mai mult de 50% deciziile asupra acestor subiecte faţă de restul familiei.

Prima parte a evenimentului va fi dedicată invitaţilor, care ne vor prezenta insight-uri din lumea marketingului dedicat copiilor, precum crearea şi consolidarea unui brand pentru copii, poziţionarea în mintea copiilor şi tendinţe ale marketingului pentru copii. Cea de-a doua parte este reprezentată de un panel de discuţii pe diverse subiecte venite din partea publicului, care vor fi discutate cu invitaţii evenimentului.

„În cadrul Serilor Young Professionals dorim să abordăm subiecte de nişă ale industriei şi să le privim din cât mai multe unghiuri. Mă bucur că de data aceasta a venit rândul marketingului către copii, o zonă considerată deseori „gri” din cauza valenţelor etice pe care le implică. Este important să privim la impactul acţiunilor noastre ca oameni de marcomm şi să vedem ce putem face mai bine în viitor.” consideră Ioana Sigarteu, Preşedinte IAA Young Professionals.

Aşadar, pe 5 martie la Sediul IAA România (Calea Victoriei 126, etaj 3, în incinta Teatrului Act), tinerii din marcomm şi cei pasionaţi de acest domeniu sunt invitaţi la încă o întâlnire din seria evenimentelor marca Seara YP: De-a marketingul pentru copii. Pentru mai multe detalii, ne puteți scrie pe pagina de Facebook a evenimentului De-a marketingul pentru copii.

Bucuresti, 01.03.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.