Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Se deschide cel mai mare si mai modern magazin real,- din Romania

real,- Hypermarket România inaugurează mâine, 29 aprilie 2010, al patrulea hipermarket al său din Bucureşti şi totodată cel mai mare şi mai modern magazin al reţelei real,- din ţară. La fel ca toate celelalte magazine ale reţelei din Bucureşti, real,- Policolor va fi deschis NON-STOP.

Rezultatul unei investitii de 22,8 milioane de euro, noul hipermarket real,- se întinde pe o suprafaţă construită de 14.000 mp, dintre care 9.713 mp sunt destinaţi spaţiului de vânzare. Dimensiunile sale poziţionează noul hypermarket ca fiind cel mai mare magazin real,- din ţară până la momentul de faţă!

Magazinul real,- face parte din complexul comercial situat în zona Pallady-Policolor, în partea de est a capitalei. Întregul complex comercial se desfăşoară pe o suprafaţă de aproximativ 15 ha, din care 6,5 ha spaţiu construit şi oferă publicului accesul la o platformă modernă de retail formată din: real,- Hypermarket – primul magazin care se deschide, METRO Cash&Carry, magazinul DIY OBI, o galerie comercială, parcări subterane şi supraterane, spaţii verzi şi zonă pietonală. Pe aceeaşi platformă vor fi localizate şi noile sedii centrale ale real,- România şi METRO Cash&Carry România. Numeroasele mijloace de transport în comun: tramvai, autobuz, metrou, asigură accesul rapid către magazinul real,- şi către noua zonă de retail.

real,- a intrat pe piaţa de retail din Bucureşti în octombrie 2007. Într-o perioadă foarte scurtă, de numai 2 ani şi jumătate, a reuşit să îşi extindă reţeaua din capitală la 4 magazine. Prin deschiderea magazinului real,- Policolor, valoarea investiţiilor efectuate în Bucureşti se ridică la aproximativ 100 de milioane de euro. Astfel, real,- a creat pentru piaţa muncii din capitală în jur de 1850 de locuri de muncă.

„real,- România ajunge, iată, la cel de al 25-lea magazin din România şi demonstrează astfel dorinţa de a-şi afirma poziţia de lider pe piaţa de retail românească. Am analizat şi am ţinut cont de cerinţele clienţilor noştri, pentru ca acum să putem oferi un magazin modern, cu preţuri mici şi produse de calitate, dar şi cu o repartizare sortimentală care defineşte cât mai bine nevoile clienţilor noştri. În dorinţa de a ne poziţiona mai aproape de consumatori, vom continua programul de expansiune pe termen mediu, prin deschiderea unui număr de 2-3 magazine pe an, în funcţie de ocaziile care se vor ivi, oferind astfel noi oportunităţi de carieră, la scară naţională şi internaţională. Totodată, anul acesta am început un program special prin care ne adresăm producătorilor locali. Dorim să avem cât mai multe produse româneşti pe rafturi, mai cu seamă produse tradiţionale, în funcţie de regiunea unde este deschis magazinul”, a declarat Michel Lamoot, Director General al real,- Hypermarket România.

Adresându-se întregii familii, hipermarketul real,- Policolor vine cu o ofertă sortimentală diversificată, care presupune peste 60.000 de produse alimentare şi nealimentare şi 48 de case de marcat. Cele două atribute cu care real,- şi-a atras încă de la început clienţii, calitatea şi prospeţimea, vor fi dublate de preţuri extrem de competitive şi de o gamă diversificată de produse sub marcă proprie – TIP, real,- QUALITY, real,- BIO şi real,- SELECTION – recunoscute deja în toate ţările unde real,- este prezent, fie că vorbim de România, Germania, Polonia, Turcia , Rusia sau Ucraina.

Ca o noutate pentru bucureşteni, real,- introduce, odată cu noul magazin, un layout adaptat unor spaţii generoase pentru fiecare raion, cu spaţii aerisite pentru un trafic lejer, cu regândirea zonei de expunere a ofertei de sezon şi a celei pentru produsele de bricolaj, pentru a oferi o mai mare accesibilitate la produse şi pentru o experienţă cât mai plăcută la cumpărături. De asemenea, raionul de sport va beneficia de un sortiment  nou de biciclete pentru toate vârstele, într-o paletă bogată şi atractivă de culori, iar iubitorii grădinăritului o să aibă surpriza de a descoperi, în imediata vecinătate a raionului dedicat produselor de sezon, un spaţiu special pentru produse plante şi flori, produse pentru îngrijirea plantelor, decoraţiuni etc.

Succesul magazinului real,- este susţinut de varietatea serviciilor oferite, fie că vorbim de servicii financiare ale unor instituţii de prestigiu (BRD Finance şi EFG Retail Service), fie că ne referim la servicii specifice cum ar fi servirea asistată, livrarea gratuita a produselor nealimentare cu valoare de  peste 500 lei, un centru foto ultramodern etc. De asemenea, clienţii real,- au posibilitatea completării cumpărăturilor în galeriareal din faţa magazinului, care se întinde pe o suprafaţă de 10830 mp , unde se vor regăsi magazine specializate de îmbrăcăminte şi încălţăminte ale unor firme de prestigiu.

real,- Policolor, este al 109-lea magazin real,- Internaţional  

Bucuresti, 28.04.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.