Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Școala IAA își adaptează cursurile „noii normalități”: module hibrid, on & offline

Scoala IAA Modulul Strategie și Planificare Media

Școala IAA de Marketing și Comunicare, cel mai complex program de pregătire profesională realizat de asociația profesională a industriei marcomm (IAA România), revine cu o ofertă educațională revizuită, pentru a ține cont de normele sanitare și de distanțiere fizică.

Astfel, Școala IAA va relua din septembrie cursurile într-un format hibrid: sesiuni online de teorie, alături de exerciții de echipă realizate remote și completate de sesiuni offline, concise, pentru discuții de grup, necesare unei înțelegeri aprofundate a conceptelor și proceselor și a modului în care acestea se aplică.

În plus, fiecare curs va include abordări de criză prin studii de caz, referințe sau discuții de grup necesare dezvoltării unei reziliențe strategice în fața incertitudinii. De exemplu, la Modulul Strategic se vor discuta și despre oportunități de business și business crisis. Mai departe, cursanții vor aprofunda strategia de marketing și strategia de comunicare dar vor învăța și despre strategii de criză.

Modulul Marketing și Comunicare Strategică va avea loc în perioada 4 septembrie – 21 noiembrie, iar înscrierile sunt deschise până pe 21 august, completând acest formular.

În cazul Modulului Media cursanții vor învăța cum despre cum procedăm în cazul unei crize atunci când campania media e on-going cât și perspective ale construcției de brand pe timp de criză. Ce impact are o criză asupra performanței media și cum se izolează efectele acesteia de rezultate sau ce diferențe de propagare a efectelor de criză există între mediile publicitare sunt câteva din subiectele pe care trainerii le vor aborda.

Scoala IAA Modulul Strategie și Planificare Media

Modulul Strategie și Planificare Media va avea loc în perioada 11 septembrie – 14 noiembrie. Înscrierile sunt deschise până pe 28 august, prin completarea acestui formular. De asemenea, Modulul Media este singurul care oferă și un preț pentru studenți: 500 EUR + tva.

Laura Tampa, Directoarea Școlii IAA explică:
„În acest val de digitalizare forțată, au apărut foarte multe oferte de webinarii gratuite, iar unele dintre ele sunt chiar interesante. Însă uneori, mai ales la început de drum sau când faci o schimbare laterală în carieră, ai nevoie de un cadru care să-ți ofere contextul global, să te ajute să ai privirea de ansamblu astfel încât să înțelegi subiectul de la A la Z. Altfel, informația e preluată fragmentat și e posibil ca atunci când încerci să o aplici la job, rezultatul să fie tot unul fragmentat și lipsit de coerență”.
Modulul Fundamentele Marketingului și Comunicării și Modulul Strategie de Marketing și Comunicare Digitală vor fi reluate în a doua parte a lunii octombrie.

Fiecare modul va putea găzdui, fizic, maxim 20 participanți la o întâlnire față în față, însă, în total, cursurile vor putea acomoda mai mulți cursanți, prin componenta online. Acestea vor fi disponibile doar celor înscriși. Întâlnirile față în față vor fi organizate cu respectarea tuturor măsurilor sanitare și de distanțare fizică în vigoare. Organizatorii vor pune la dispoziția participanților dezinfectant și măști de unică folosință, iar spațiul de întâlnire e suficient de spațios pentru a putea păstra distanța necesară.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.