free download 78 travel guides written by experts

Scoala IAA este pregatita pentru o noua serie de cursanti

Modulul I al Şcolii IAA de Marketing şi Comunicare reîncepe în acestă toamnă. Înscrierile vor avea loc între 16 august-25 septembrie.

Porţile Şcolii IAA se vor redeschide pentru cea de-a şasea serie de cursanţi ai modulului I. Timp de 6 săptămâni, de pe 16 august până pe 25 septembrie, candidaţii vor putea să se înscrie pentru un loc la modulul de juniori. Cei care se vor grăbi şi se vor înscrie în luna august vor primi o reducere de 10%  din taxa de scolarizare.

Modulul I se adresează persoanelor cu experienţă limitată în marketing sau publicitate (d.e.: Junior Account executive, Account executive, Junior Brand Manager, Assistant Brand Manager) dar şi celor care aspiră la o poziţie în aceasta industrie.

Cursurile vor începe pe 15 octombrie şi se vor termina pe 26 martie. Zilele de curs vor fi din două în doua săptămâni, vineri şi sâmbătă, de la ora 9:00 la ora 18:00.

Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare este un program de pregătire profesională intensivă, singurul organizat în Romania de către o asociaţie profesională, destinat tuturor celor ce lucrează în industria de marketing şi comunicare şi doresc să-şi continue pregătirea profesională, indiferent de nivel. IAA School este un loc unde teoria şi practica “comunică” mai bine decât oriunde.

Şcoala IAA a fost prima structură de formaţie academică din România patronată de o organizaţie profesională, premiată  la Congresul Mondial IAA cu  distincţia de „Best Practice” şi este recunoscută şi acreditată de către IAA Educational Programs.
*
International Advertising Associtation este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.
In Romania, IAA reuneste 156 companii, rolul său este să promoveze în standardele profesionale şi etice recunoscute în domeniul publicităţii.

Bucuresti, 16.08.2010

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *