Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Scoala IAA de Marketing si Comunicare a urat aseara, bun venit noii serii de cursanti

Scoala IAA de Marketing si comunicare a lansat aseara cea de a sasea editie de Modulul I.

Cei 18 studenţi s-au cunoscut între ei, şi-au cunoscut profesorii şi au primit sfaturi de la absolvenţii Şcolii IAA. Cel mai puternic sfat atât din partea profesorilor cât şi a foştilor studenţi a fost, şi de aceasta dată, însuşi sloganul şcolii „Never stop learning”. 

Pe parcursul următoarelor 5 luni, studenţii vor participa la peste 190 de ore de curs parcurgând cele 6 discipline din programa şcolii, vor lucra individual şi pe grupe, vor examina studii de caz internaţionale şi locale, vor pregăti împreuna temele pentru examenul final. Totul se va derula într-o interacţiune continuă cu profesorii şcolii, feed back-ul primit ajutându-i să poată înţelege şi implementa în practică cele învăţate la şcoală încă din prima zi.

Disciplinele studiate sunt: Marketing, Comunicare, Research, Business Administration& Finance, Think on your feet, The next level.

Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare este un program de pregătire profesională intensivă care imbina abordarea teoretica cu practica si cu studiul individual, singurul organizat în Romania de către o asociaţie profesională. Scoala se adreseaza tuturor celor ce lucrează în industria de marketing şi publicitate şi care doresc să-şi continue pregătirea profesională, indiferent de nivel.

Şcoala IAA a fost premiată la cel de al 41 lea Congres Mondial IAA de la Washington cu distincţia „Best Practice” şi este recunoscută şi acreditată de către IAA World Educational Programs.

Campania de promovare, din acest an, a fost creată şi dezvoltată de către agentia Saatchi& Saatchi.
*
International Advertising Associtation este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.

In Romania, IAA reuneste peste 160 de companii, rolul său este să promoveze în standardele profesionale şi etice recunoscute în domeniul publicităţii.

Bucuresti, 21.10.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.