Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Scoala de vara “Romania secolului XXI”

Luni, 30 iunie, incepe Scoala de vara "Romania secolului XXI". Atasez afisul nostru si iata ultimele noutati:

Scoala de vara "Romania secolului XXI" se desfasoara in perioada 30 iunie -13 iulie in Bucuresti, la Orange Concept Store,  si abordeaza tema "Rebranding Romania". Proiectul se adreseaza studentilor si este organizat de asociatia studenteasca VIP Romania (Voluntari pentru Idei si Proiecte). Timp de doua saptamani 23 de studenti vor participa la conferinte, work-shopuri si dezbateri avand ca subiect central "brandul de tara". Printre temele conferintelor se numara: "Autenticitatea valorilor romanesti",  "Exista PR de tara?", "Influenta brandului de tara asupra mediului business", "Made in Romania", "Cui vindem Romania?" si "Brandul de tara ca terapie sociala". Pana in acest moment ne-au confirmat prezenta: Dan Puric, Alteta Sa Regala Principele Radu al Romaniei, Crenguta Rosu(Co-Managing Partner DC Communication), Dragos Bucurenci (director "Salvati Delta si Dunarea"), Monica Jitariuc (Senior PR Coordinator Friends Advertising), Bogdan Naumovici (chief creative officer 23 ideas),  Dumitru Bortun (presedintele ARRP), Lucian Trasa (GM& Strategy Director), Doris Mircea (purtatorul de cuvant al Reprezentantei permanente a Romaniei la UE), Mihaela Cernat (profesor la Facultatea de Jurnalism), Cristina Calota (PR Ogilvy) si Eduardo Luz (GM Inbev Romania), Catalin Stroe (Marketing and Sales Manager Asirom)

Ajunsa la editia a 9-a, Scoala de Vara va avea si o finalitate practica anul acesta. Cea mai reusita campanie de branding a Romaniei pe care participantii o vor realiza in cele 2 saptamani, cele mai bune eseuri pe tema „Se practica brandingul de tara in Romania?" si cele mai sincere testimoniale vor aparea intr-o brosura ce va fi distribuita in institutii si ministere.

Proiectul Scoala de Vara "Romania secolului XXI" este sustinut de InBev, Exim Bank, Asirom, ARRP, Orange Concept Store si ARDOR. Parteneri media: TVR, Student FM, IQads, Metrorex, HIPO, Monopoly TV si  Money Express. Parteneri educationali: Editura Publica, Photo Magazine, Academia Britanica de afaceri, Editura Tritonic, Academia de Studii Economice din Bucuresti.

VIP Romania implineste anul acesta 10 ani. Este o organizatie formata exclusiv din studenti, iar activitatea pe care o desfasoara este contributia la transformarea mediului social, economic si politic. Proiectele organizate de VIP Romania (printre care Studentul Anului, Impact Marketing School, Personal Development School) descopera, formeaza si dezvolta o comunitate de tineri cu potential ridicat si abilitati de lider.

Bucuresti, 27.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.