expoplast Sibiu 2019

Școala de Valori va implementa ideile din competiția PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării

Brief-ul competiției vizează scoaterea tinerilor la vot

Școala de Valori, organizaţia non-guvernamentală a cărei viziune este transformarea României într-o societate bazată pe valori, va implementa ideile câștigătoare din competiția PR Arena unde tinerii participanți au lucrat pe un brief cu obiectivul de a mobiliza tinerii să voteze.

PR Arena este prima inițiativă din domeniul educației lansată de Global Women in PR România, comunitatea celor cu o experiență de peste 10 ani în PR și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC) din Universitatea București. Echipele de studenți participanți în competiție au lucrat sub îndrumarea câte unui mentor din GWPR România.

“Ne-am propus să lucrăm pe un brief real, să încercăm nu doar să învățăm, dar să și rezolvăm o problemă a României. Am avut o lista plină de idei, de la cum stimulăm lectura până la cum aducem mai mulți vizitatori în muzee. Cum însă bat la ușă doi ani electorali și știm că în România tinerii ies la vot într-o proporție foarte mică, am vrut să vedem cum ar lucra chiar tinerii la rezolvarea unui astfel de brief și am căutat un partener care să și implementeze ideile”, a spus Ana-Maria Diceanu, Președinte și co-fondator GWPR România.

PR Arena

Competiția s-a desfășurat pe parcursul a două zile, în perioada 18-19 aprilie. Prima zi a fost destinată lucrului în echipă, alături de un mentor, pentru a găsi cele mai creative și eficiente soluții la problemele din brief – respectiv faptul ca tinerii între 18 și 35 de ani ies la vot în proporție foarte mică. În cea de-a doua zi, fiecare echipă și-a susținut prezentarea în fața unui juriu format din reprezentanți ai Școlii de Valori, FJSC și GWPR.

Mentorii primei ediții ai PR Arena sunt: Irina Ionescu (Coca-Cola HBC Romania), Cristina Hanganu (Lidl), Oana-Andreea Logigan (MSL The Practice), Ioana Mănoiu (GMP PR), Anca Oreviceanu (Michelin), Eliza Rogalski (Rogalski Damaschin Public Relations), Creguța Roșu (DC Communications), Corina Vasile (Raiffeisen Bank Romania), Veronica Dogaru (Orange Romania) și Ana-Maria Diceanu (GWPR Romania).

„Școala de Valori are deja bugetat un proiect care să educe spiritul civic al tinerilor. Credem că vor avea succes acei tineri care învață să se auto-depășească, care colaborează cu celelalte generații și caută activ să contribuie la transformarea societății în bine. Pentru că civismul activ ce presupune și manifestarea opiniei indiferent de ea, este unul dintre cei patru piloni ai educației prin valori, eram în căutarea unui partener cu care să lucrăm în acest sens. Ideile explorate în competiția PR Arena sunt extrem de valoroase și vor fi implementate în urmatoarea perioadă”, a spus Silvia Bogdan, Președinte Școala de Valori.

“Ne-am bucurat foarte tare să avem alături de noi la prima ediție a PR Arena 10 mentori extraordinari, din companii foarte puternice în industrie. La fel cum ne-am bucurat de entuziasmul și dorința de a se implica a studenților. E clar că avem nevoie de o conexiune cât mai strânsă între mediul academic și piața muncii, iar faptul că putem gândi astfel de proiecte, în care să stăm la masă împreună și să producem lucruri concrete, utile publicului larg este o realizare. Planificăm cu încredere ediția a II-a a competiției”, a declarat lect. univ. dr. Anamaria Nicola, decan FJSC.

Câștigătorii ediției sunt: Locul I – Bianca Ciobăniță, Andreea Crăciunescu, Andrei Mușat (mentor Cristina Hanganu), Locul II – Ana-Maria Mușat, Maria-Mirela Nicolae, Miruna Elena Popa (mentor Ana-Maria Diceanu), Locul III – Elena Bujeniță, Adrian Lăzărescu (mentor Ioana Mănoiu).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *