Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Scoala de Comunicare Starcom se lanseaza in premiera la Brasov

Starcom MediaVest

Starcom MediaVest Group lansează în premieră la Brașov Școala de Comunicare Starcom la inițiativa Facultății de Sociologie și Comunicare a Universtității TRANSILVANIA. Pe 5 și 6 aprilie 2013, tinerii brașoveni pasionați de comunicare, studenți sau masteranzi, vor avea ocazia să interacționeze cu specialiștii în media și comunicare ai agenției Starcom, precum și cu experți din companii multinaționale prezente pe piața din România.

Starcom MediaVest Group, parte din cea mai mare rețea media din lume SMG Worldwide, vine cu o experință de mai bine de un deceniu în industria românească de comunicare și specializări diverse ale departamentelor și oamenilor săi precum Consumer Understanding, Inovație, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale. Pe durata celor două zile de workshopuri, specialiștii Starcom vor dezvălui participanților din experiența și cunoștințele lor pentru a îi ajuta să pună în practică cele învățate de-a lungul anilor teoretici din perioada școlii. Cursurile vor fi variate, practice și interactive, și își propun să acopere teme variate de la online media și managementul rețelelor sociale la introducerea de proiecte speciale pe TV și tehnici creative de înțelegere a consumatorului.

“Apreciem foarte mult inițiativa Facultații de Sociologie și Comunicare și ne-am alăturat cu bucurie acestui demers admirabil. Așteptăm cu entuziasm întâlnirea cu studenții brașoveni. Cândva am fost și noi în locul lor. De aceea, înțelegem nevoia lor de insight-uri despre ce înseamnă cu adevărat să practici această meserie și ce presupune ea. Ne-am dori să le transmitem nu doar experiențele noastre, cât și pasiunea pe care noi o avem pentru acest domeniu.” a declarat Alexandra Iavorschi, Managing Director Starcom MediaVest.

Printre vorbitorii din cadrul Școlii de Comunicare Starcom se numără: Alexandra Iavorschi – Managing Director Starcom MediaVest Group, Alexandra Iordăchescu – Digital Strategist, Brândușa Guraroșie – Special Projects Manager, Andreea Lupu – Head of Kraft Brands, Valeriu Galani – Account Director, Corina Bernschutz – Innovation Director, Rodica Mihalache – Head of Consumer & Business Insights. Totodată, cursanții vor avea ocazia să cunoască și experți din partea unor companii importante de pe piața locală, precum Alin Popescu – Brand Operations Integration Manager BabyCare & Digital Expert P&G, Denisa Mihai – Corporate Responsibility Projects Specialist Avon și Mihaela Maftei – Acting Brand Coordinator Poiana.

„Colaborarea cu STARCOM Media a început acum un an în urma unei vizite pe care am făcut-o cu studenţii Facultăţii de Sociologie şi Comunicare la Noaptea Agenţiilor. După acea vizită de „10 minute” care a durat peste două ore, am primit promisiunea unei vizite a specialiştilor Starcom la Braşov, iar, în vară, mai mulţi studenţi de-ai noştri au efectuat un stagiu de practică în cadrul agenţiei din Bucureşti. Întâlnirea cu şapte profesionişti ai unei mari agenţii de media şi alţi trei reprezentanţi ai unor mari companii multinaţionale reprezintă o mare ocazie pentru studenţii braşoveni să „devoreze” informaţii şi practici din „lumea reală” a comunicării.” a declarat Florin Nechita, lector la Facultatea de Sociologie și Comunicare a Universității Transilvania din Braşov şi director al proiectului Şcolii de Comunicare Braşov.

Cursurile se vor desfăşura în Aula Universităţii TRANSILVANIA şi în corpul T. Pentru mai multe informaţii şi detalii despre acest eveniment puteți accesa pagina de Facebook a Şcolii de Comunicare din Braşov.

Școala de Comunicare Starcom este cea de-a treia ediție dintr-o serie de evenimente organizate de Facultatea de Sociologie și Comunicare a Universității Transilvania, reunite sub denumirea de Școala de Comunicare de la Brașov.

Leo Burnett & Target, Starcom MediaVest Group, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale, 8team și Breeze Mobile fac parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil. Portofoliul de clienți al celor 8 companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali pentru care creează povești de succes.

Facultatea de Sociologie şi Comunicare din cadrul Universităţii Transilvania din Braşov s-a înfiinţat prin Hotărâre de Guvern publicată in Monitorul Oficial nr. 578/16.08.2010. Toate programele de studii din cadrul Facultăţii de Sociologie şi Comunicare se desfăşoară conform modelului Bologna şi cuprinde studii de licenţă şi de masterat la cursurile de zi şi are înmatriculaţi peste 1000 studenţi şi masteranzi.

Bucuresti, 02.04.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.