Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Scoala ADC*RO si-a premiat noii absolventi

29 de tineri au absolvit la sfârșitul săptămânii trecute cursurile Școlii ADC*RO. Lucrările lor au fost evaluate de către un board format din topul directorilor de creație din România.

Ediția a 7-a a Școlii ADC*RO a însemnat douã sesiuni de admitere, 16 săptămâni de creativitate susținută, 10 seminarii, 10 tutori și 12 tutorate cu directorii de creație.

La finalul a 8 brief-uri rezolvate, au fost desemnați absolvenții care au obținut punctajul cel mai mare – Diana Bercu, Victor Trifan, Adina Cȋrstea, Andrei Ionică, Elena Covali, George Mihaiu, Anton Georgescu (câștigătorul Bursei Grolsch de la începutul Școlii ADC*RO), Adrian Pașita, Teodor Chiripuci și Diana Duca. Aceștia vor avea ocazia să lucreze în internship cel puțin o lună în agențiile de advertising implicate în ediția 2015.

“Scoala ADC*RO are ceva ce le-a cam lipsit tuturor școlilor pe care le-am făcut până acum: mai mult hai să facem decât hai să vorbim despre cum am face, dacă ar fi să facem. La ADC*RO chiar am făcut. Am trecut prin opt brief-uri foarte diferite între ele, am ieșit din zona de confort în mai multe rânduri și mi-am reamintit că, orice-ar fi, trebuie să faci cumva să iasă bine. Și uite-așa ajunge o școală care durează doar 12 săptămâni să te învețe ce n-ai învățat în ani de zile. A fost o experiență prin care aș mai trece oricând și pentru care le mulțumesc tuturor celor implicați: tutori, colegi și prieteni care m-au ajutat în acest proces de învățare”, declară Diana Bercu, șefa de promoție a noii ediții.

Pe lângă cele 10 portofolii premiate, tutorii au desemnat câștigători și pentru fiecare dintre principalele medii de comunicare. Astfel, s-au oferit premiile Best Radio pentru Diana Bercu și Andrei Ionică, Best Digital pentru Adina Cȋrstea și Victor Trifan, Best Video, Best Outdoor și Best BTL pentru Victor Trifan, Best Print pentru Elena Covali și Best Intregrated Campaigns pentru Diana Bercu.

La petrecerea de acordare a premiilor, găzduită de cafeneaua The Institute, au luat parte toți cei 29 de absolvenți: Alexandru Bratu, Alexandru Măcărescu, Anca Barbu, Adina Cȋrstea, Adrian Pașita, Andrei Ionică, Anton Georgescu, Aurora Gheorghiță, Cătălin Leontie, Diana Bercu, Diana Duca, Dragoș Cristea, Elena Covali, Eduard Cîrstea, George Mihaiu, Iulia Georgescu, Iustin Voina, Laura Potopea, Mihai Torsan, Octavian Florea, Raluca Stoica, Raluca Ştefan, Roxana Teodoru, Ruxandra Manea, Ruxandra Melinte, Silvana Frȋnculescu, Simona Miron, Teodor Chiripuci și Victor Trifan.

Board-ul de tutori al ediției 2015 a fost format din: Adrian Preda, Creative Director Friends \ TBWA Bucharest, Andrei Tripșa, Creative Partner Three, Cãtãlin Dobre, Group Creative Director McCann Erickson România, Claudiu Dobrițã, Creative Director FCB Bucharest, Dorian Pascuci, Creative Director HAVAS Worlwide ADDV, Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising, Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director Publicis Bucharest, Sorin Trâncã, Managing Partner Friends \ TBWA Bucharest, ªtefan Vasilachi, Head of Art Geometry Global și Valentin Suciu, Creative Director Jazz Communication.

Cursurile celei de-a 7-a ediții a Școlii ADC*RO au început în ianuarie, au acoperit teme precum introducere în publicitate, strategie și concept, video, radio, print, outdoor, btl, online, innovative media și campanii integrate, au antrenat participanții pentru lucrul pe principalele medii de comunicare și au format reflexe pentru ca, la finalul școlii, absolvenții să poată implementa toate conceptele învățate.

"Ajunsă la 7 ani existență, Școala de creație publicitară ADC*RO este, probabil, cel mai coerent proiect educațional bazat pe voluntariat, din România. Ani de-a rândul, membrii ADC România – cărora le mulțumesc din adâncul inimii, au oferit mii de ore din viața lor complicată, ceea ce demonstrează nu numai pasiunea pentru profesie, dar și dorința de a crea o breaslă creativă condusă de bune criterii și practici. Rezultatele proiectului nostru sunt încântătoare. Peste 50% dintre studenții Școlii ADC*RO sunt integrați în industria de comunicare, iar mulți dintre cei care au absolvit în primii zece, în fiecare generație, sunt pioni de bază în agențiile în care se găsesc, autori de campanii care au impactat industria și generatori de premii internaționale de creație. Credem că se pot face mult mai multe și invităm brandurile care au și o dimensiune socială, să ni se alăture în proiectul nostru benefic pentru industrie și mai ales viabil și dădător de rezultate", declară Ema Prisca, Președinte ADC România.

Toate portofoliile absolvenților vor fi urcate pe site-ul scolii, //scoalaadc.ro/, care funcționează de câțiva ani deja ca un motor de căutare util pentru agenții.

Bucuresti, 09.06.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.