Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Şcoala ADC*RO și-a premiat noii absolvenți

22 de tineri au absolvit cursurile Școlii ADC*RO, ediția 2016. Lucrările lor au fost evaluate de către un board format din o parte dintre cei mai buni directori de creație din România.

Ediția a 8-a a Școlii ADC*RO a însemnat trei luni de creativitate susținută, câte două ȋntâlniri săptămânale, 10 tutori și 12 tutorate cu directorii de creație.


La finalul a 8 brief-uri rezolvate, au fost desemnați absolvenții care au obținut punctajul cel mai mare – Karla Georgescu (câștigătoarea Bursei Grolsch de la începutul Școlii ADC*RO), George Bucurescu, Raul Gheba, Irina Guțan, Cristina Cazacu, Ana Maria Mocăiță, Georgiana Anghel, Andreea Călărașu, Irina Tănase și Miruna Anton. Aceștia vor avea ocazia să lucreze în internship cel puțin o lună în agențiile de advertising implicate în proiect.

„Mă simt super tare că am câștigat Școala ADC. E ceva ce toată lumea își dorește încă din prima zi de cursuri, dar cred că cel mai mare câștig este faptul că mi-am dat seama cât de mult îmi place domeniul. Adevărul e că toată experiența cu ADC-ul și în special cu OlimpIadul, pe lângă faptul că m-a ambiționat mult, m-a făcut să realizez că “I have that hunger”. Din punctul meu de vedere, pasiunea e un lucru esențial în publicitate. De aici îți vine toată energia, dedicația, toate ideile mișto. Cum ziceam, tot ce am făcut până acum e un start bun, dar munca pe bune de abia acum începe, când ideile și campaniile tale se iau la trântă cu realitatea.” (Karla Georgescu, șefă de promoție Școala ADC*RO 2016).


Pe lângă cele 10 portofolii premiate, tutorii au desemnat câștigători și pentru fiecare dintre principalele medii de comunicare. Astfel, s-au oferit premiile BEST OF VIDEO, BEST OF RADIO și BEST OF BTL pentru Karla Georgescu, BEST OF RADIO și pentru Raul Gheba, BEST OF PRINT, BEST OF DIGITAL și BEST OF INTEGRATED CAMPAIGNS pentru George Bucurescu, BEST OF OUTDOOR pentru Şerban Roman, BEST OF INNOVATIVE MEDIA pentru echipa formată din Cristina Cazacu, Georgiana Anghel, Horia Ionescu, Șerban Roman și Irina Tănase.

De asemenea, Karla Georgescu a plecat acasă cu ȋncă două premii speciale: două invitații la Untold, pentru Best of BTL și un smartphone HTC One din partea Vodafone pentru  Best of Video.

Lista completă a absolvenților  ediției a 8-a: Adrian Costache, Anamaria Filip, Ana Maria Mocăiță, Andreea Călărașu, Anita Klein, Călin Radu, Cristina Cazacu, Dragoș Morman, George Bucurescu, Georgiana Anghel, Horia Ionescu, Irina Guțan, Irina Tănase, Karla Georgescu, Mihaela Dinu, Miruna Anton, Oana Nichiforov, Octavian Șum, Raul Gheba , Silvia Toaca, Simona Toader și Șerban Roman.


„Suntem singura școală de creație din România care pregătește, an de an, juniori foarte calificați pentru agențiile din România. Mai mult de jumătate dintre absolvenții noștri ȋși găsesc job după terminarea școlii, iar mulți dintre cei care au absolvit primele ediții sunt acum seniori extrem de cunoscuți ȋn industrie. Sunt oameni care au făcut campanii eficiente pentru clienți, care au adus premii internaționale României și care reprezintă o certitudine a industriei. Sunt mândru că ADC*RO contribuie de atâția ani la viitorul industriei de comunicare și mă consider privilegiat că anul ăsta am putut da din cunoașterea mea unor viitori profesioniști ai industriei. Tutorii fac totul pe bază de voluntariat, din dorința de a crește calitatea reclamelor la care suntem expuși cu toții ȋn fiecare zi, pentru idealul unei industrii din ce ȋn ce mai puternice, mai knowledgeable, pentru rezultate vizibile și concrete ȋn cifra de afaceri a atâtor și atâtor companii care produc joburi, plătesc impozite și cresc economia României. Fac un apel pe această cale tuturor companiilor din România să vină alături de ADC*RO și Şcoala ADC și să construim ȋmpreună viitorul industriei. Şi mulțumesc mult pentru ajutorul dat ȋn această ediție de către Absolut, Grolsch, Vodafone, Untold și Lürzer’s Archive. Iar pentru cei care ȋși doresc o carieră ȋn publicitate, la creație, nu uitați: Şcoala ADC e cel mai rapid mod de a face rost de primul job ȋntr-o agenție.” (Eugen Suman, Președinte ADC România & Creative Director Kubis Interactive).

Ȋncepând de anul acesta, ȋn amintirea lui Ionuț Popescu, art director și fotograf, care și-a pierdut viața în urma incendiului de la Colectiv, ADC România a înființat bursa “Ionuț Popescu”. Aceasta este ȋn valoare de 500 euro și se oferă ȋn general cursantului Școlii de Creativitate ADC*RO care se situează pe primul loc la finalul școlii. Ȋn cazul ediției 2016, bursa a fost oferită lui George Bucurescu, câștigătorul celui de-al doilea loc deoarece pe locul 1 s-a clasat Karla Georgescu, care a primit bursa Grolsch.

Ȋn plus, anul acesta Şcoala ADC a lansat un modul extra dedicat exclusiv studenților Scolii cu scopul de a ȋi pregăti pentru competiții naționale și internaționale. Prima ediție Olimpiadul a acumulat opt săptămâni, aproximativ 1000 de idei și șapte cazuri rezolvate de către cinci echipe. Rezultatele deja au fost vizibile atât la Young FIBRA, cât și la Future Lions. Ȋn competitia Young Fibra s-au ȋnscris trei echipe dintre cursanții Şcolii ADC, cu patru proiecte, toate nominalizate: Irina Guțan, Silvia Toacă, Adrian Costache cu ideea “The Food Saver app”, Karla Georgescu, Irina Tănase, Şerban Roman și Andreea Călărașu cu „Anti-waste Recipes” și Anamaria Filip și Dragoș Morman cu “Project Re-Grow” și “The mmmagnets”. Două dintre acestea au fost premiate cu Silver și Gold pentru ideile “Project Re-Grow” și, respectiv, „Anti-waste Recipes”. Mirela Dinu și Oana Nichiforov au fost nominalizate pentru Smart Barbie Creatives la Future Lions. Pe www.institute.ro puteți vedea cazurile tuturor echipelor participante la Future Lions.

Board-ul de tutori al ediției 2016 a fost format din: Adrian Preda, Creative Director Friends \ TBWA Bucharest, Andrei Tripșa, Creative Partner Three, Cătălin Dobre, Group Creative Director McCann Erickson România, Claudiu Dobriță, Creative Director FCB Bucharest, Dorian Pascuci, Creative Director HAVAS Worlwide ADDV, Eugen Suman, Creative Director Kubis Interactive, Mihnea Gheorghiu, Group Creative Director Publicis Bucharest, Sorin Trâncă, Managing Partner Friends \ TBWA Bucharest, Ştefan Vasilachi, Head of Art Geometry Global și Valentin Suciu, Creative Director Jazz Communication.


Cursurile celei de-a 8-a ediții a Școlii ADC*RO au început în ianuarie, au acoperit teme precum introducere în publicitate, strategie și concept, video, radio, print, outdoor, btl, online, innovative media și campanii integrate, au antrenat participanții pentru lucrul pe principalele medii de comunicare și au format reflexe pentru ca, la finalul școlii, absolvenții să poată implementa toate conceptele învățate.

Toate portofoliile absolvenților vor fi urcate pe site-ul scolii, //scoalaadc.ro/, care funcționează de câțiva ani deja ca un motor de căutare util pentru agenții.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.