Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Schimbare de actionariat la 2Parale: Stefan Iordache, Leo Burnett Group, preia 40% din actiuni

2Parale

Stefan Iordache, fondatorul Leo Burnett Group, intra in actionariatul 2Parale, prima si cea mai mare retea de marketing afiliat din Romania, preluand 40% din actiunile companiei.

Dorin Boerescu si Radu Spineanu raman in continuare actionari majoritari, avand impreuna 60% din companie. In cadrul aceleiasi tranzactii, al treilea investitor al companiei, Daniel Enache, a facut un exit cedand integral pachetul de 20% detinut.

Schimbarea de actionariat marcheaza pentru 2Parale o noua serie de investitii in tehnologie si activitati de marketing. Dezvoltarea celor doua directii are ca scop, pe de-o parte, optimizarea rezultatelor pe care platforma de afiliere le ofera atat pentru advertiseri, cat si pentru afiliati, iar pe de alta parte extinderea accelerata a companiei.

Pentru 2Parale, antrenarea de investitii suplimentare pentru cresterea calitatii serviciilor este o decizie fireasca in contextul evolutiei spectaculoase a pietei de e-commerce in Romania care, in opinia specialistilor, va creste de la nivelul actual de 300-400 milioane de euro la circa 1 miliard de euro in 2013. Inca de la lansare, obiectivele 2Parale au fost acelea de a fi in permanenta in acord cu dezvoltarea pietei si de a-si consolida competentele in acest domeniu aflat in plina expansiune, pentru a veni in intampinarea nevoilor in continua diversificare ale clientilor.

Dorin Boerescu, CEO 2Parale, declara: „Sunt bucuros ca 2Parale castiga un partener valoros in persoana lui Stefan Iordache. Viziunea si experienta sa in domeniul marketingului si comunicarii isi vor spune cu siguranta cuvantul in propulsarea companiei la un nou nivel de dezvoltare. Avem planuri ambitioase pentru viitor, bazandu-ne atat pe evolutia spectaculoasa a retelei in doar trei ani de existenta, cat si pe potentialul important de crestere a intregii piete de marketing afiliat in Romania.”

La randul sau, Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, declara: ”Parteneriatul cu 2Parale reflecta orientarea spre digital pe care am setat-o inca de acum 2 ani ca directie strategica pentru Leo Burnett Group. Ne intregim astfel spectrul competentelor cu o platforma care va duce clientii ce investesc deja in promovarea brandurilor lor la nivelul urmator – marketing cu rezultate direct masurabile in vanzari.”

”Aceasta tranzactie este un pas destul de important pentru online-ul romanesc. In primul rand demonstreaza ca piata locala de servicii online este inca in crestere, apoi dovedeste ca exista multe oportunitati pentru antreprenorii locali. Din perspectiva personala, aceasta tranzactie nu face decat sa imi confirme convingerea ca antreprenoriatul si initiativele locale pot fi mari surse de satisfactie pentru cei care decid sa investeasca in aceasta directie. Evolutia pe care a avut-o 2Parale sub conducerea lui Dorin Boerescu demonstreaza fara tagada ca exista rezerve de capital antreprenorial inca neexplorate. Sunt convins ca, in anii ce vor urma, echipa 2Parale, alaturi de Stefan Iordache, va reusi sa consolideze pozitia pe care deja o detine in infrastructura de servicii online locale.”, a explicat Daniel Enache, fost actionar.

In cei trei ani de la aparitia pe piata din Romania, 2Parale a generat advertiserilor vanzari de peste 20,6 milioane de lei (fara TVA) si a livrat mai bine de 38 de milioane de click-uri. Anul trecut, compania a adus magazinelor din retea peste 100.000 de vanzari, in valoare de 13,5 milioane de lei (peste 3 milioane de euro), marcand astfel o crestere de trei ori fata de rezultatele din 2010.

Cifra de afaceri pentru 2011 a fost de circa 400.000 de euro, dupa un rezultat de 100.000 de euro in 2010. Tot in 2011, dupa doi ani de activitate in Romania, anul trecut 2Parale s-a extins si pe piata din Bulgaria, prin 2Leva. Portofoliul de advertiseri care deruleaza campanii in 2Parale include nume precum Altex, ClickShop, Groupon, TinaR, MyCloset, Fashion Days, Hostway, Nemira, Plafar, evoMag si Continental Hotels.

Proiectul retelei de afiliere a fost anuntat de fondatorul Radu Spineanu in decembrie 2008, in cadrul NetCamp, iar in februarie 2009 a primit prima runda de finantare din partea fondului Seed Money. La finele lui 2009, afacerea a fost preluata de antreprenorii Dorin Boerescu si Daniel Enache, business-ul fiind separat in doua companii. In prezent, serviciul 2Parale este furnizat de 2 Parale Afiliere, societate care detine licenta exclusiva de utilizare a platformei in Romania.

Bucuresti, 23.02.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.