Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SCG multumeste bloggerilor

care s-au alaturat campaniei dezvoltate pentru Dr. Oetker, “Imbogatește aromele toamnei”

Nu mai puțin de 38 de bloggeri culinari din România au dat curs invitației SCG de a participa la campania Dr. Oetker, “Îmbogățește aromele toamnei”, desfășurată în perioada perioada 20 august – 31 octombrie.

Bloggerii au fost invitați să prăjiturească un tort sau o prăjitură cu Esențe și alte ingrediente Dr. Oetker, și să așeze povestea întregului proces de preparare pe blogul lor.

Au rezultat 46 de prăjituri și torturi delicioase, iar fotografiile realizate și așezate apoi pe blog, un regal de culoare.

Bloggerii culinari au postat apoi linkul acestui post în Social Media, atât pe contul lor personal de Facebook, cât și pe contul de Facebook al blogului lor. Campania din Social Media a înregistrat rezultate frumoase: peste 800 de Share-uri, mii de like-uri și comentarii. Printre cei mai activi bloggeri

Din Social Media s-au numărat:
Lia Mardale, blog //nicoliabucatar.blogspot.ro/
Mirela Miclescu, blog//sabiradudulciurisialtedelicii.blogspot.ro,
Veronica Crețu, blog //laverainbucatarie.blogspot.ro,
Carp Loredana&Liana Filipaș, blog www.bucătăreselevesele.ro,
Liana Toma, //pemasadinbucatarie.blogspot.com.

Campania “Îmbogățește aromele toamnei”, dezvoltată de SCG pentru Dr. Oetker, a lansat tuturor invitația la prăjiturit cu 7 esențe Dr. Oetker de 38 de ml. – Rom, Vanilie, Migdale, Cafea, Portocale, Lămâie și Mentă – venind în ajutor cu o platformă special dezvoltată, la adresa //www.promotii-oetker.ro/esente2012, unde cei interesați au putut găsi secțiuni interesante precum Tips&Tricks în prăjiturit, Rețetar Dr. Oetker sau joc online cu premii.

Premiul cel mare al campaniei, o bucătărie nouă, în valoare de 3.000 de euro, a fost adjudecat de Istvanfi Magdolna (49 de ani), din Baia Mare.

Bucuresti, 17.12.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.