Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SCG a mizat pe cadouri de Craciun pentru 3 luni, in campania dezvoltata pentru Dr. Oetker,

“Iarna asta, Mosul sta mai mult”

SCG (Smart Corporation Group) a propus un concept inovativ de campanie pentru Dr.Oetker România, intitulat “Iarna asta, Moșul stă mai mult”. Campania a început pe 15 octombrie și se derulează până pe 31 ianuarie, și toată lumea este invitată să prăjiturească cu produse Dr.Oetker, intrând în cursa pentru o multitudine de premii de la Moș Crăciun: 3 excursii lunare în Bucovina, 100 de mixere de mână, 100 de aparate de fotografiat, 100 de seturi de enciclopedii, și, Marele Premiu, o mașină Volkwagen Tiguan!

SCG a pus la punct o strategie integrată de promovare a categoriei Ingrediente pentru prăjituri de la Dr.Oetker, utilizând elemente inovative precum QR codes și site special dedicat campaniei, adaptat pentru mobil.

Alături de acestea s-au implementat instrumente si canale de comunicare tipice unei campanii integrate: TV, Presa, PR, Direct Marketing, Materiale POSM, activări în retailul modern, dar și în cel tradițional.

Spațiul online dedicat campaniei se regăsește la adresa //www.promotii-oetker.ro/craciun2012/, iar aici consumatorii se pot înscrie în promoția națională, cumpărând 5 ingrediente pentru prăjituri de la Dr.Oetker și înscriindu-se apoi în promoție cu numărul bonului fiscal, prin SMS la 1860* sau online pe www.oetker.ro.

Vizitatorii site-ului se pot delecta cu universul creat de Dr.Oetker: rețetar cu rețete speciale pentru iarnă, joc online Mărturii dulci – care îți poate aduce premii dacă încarci pe site fotografii de familie sau cu prăjitura de casă preferată, sau chiar cu Moș Crăciun.

„Când am gândit strategia acestei campanii, care se întinde pe trei luni și jumătate, am plecat de la ideea că sosirea lui Moș Crăciun este un eveniment așteptat cu mult înainte de a se petrece. Așteptarea lui se poate face foarte bine prăjiturind, în buna tradiție Dr.Oetker, și câștigând și premii frumoase. Am lucrat cu drag la această campanie, mai ales că avem o echipă nouă de creație, care și-a pus în valoare talentul cu brio”, afirmă Claudiu Popa, general manager SCG.

Echipa SCG implicată în dezvoltarea și implementarea campaniei: Matei Țuca (Account Manager), Diana Duca (Copywriter) Mihai Ghețu (Art Director), Radu Zamfirescu (Graphic Designer), George Manguci (DTP), Claudia Stăicuț (Production Coordinator), Roxana Lupu, Carmen Stan (PR Specialist).

Bucuresti, 07.12.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.