Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Scala JWT si Jacobs – campanie de Effie pentru Jacobs 3in1

Campania “Campus” pentru Jacobs 3in1, creata de Scala JWT, impreuna cu Kraft Foods Romania a fost premiata la Effie. Rezultatele colaborarii dintre client si agentie pe brandul Jacobs, s-au concretizat in castigarea pozitiei de lider a marcii si in aprecierea venita de la consumatori.
De aceasta data provocarea a venit din partea mixurilor de cafea  tip 3in1, segmentul fiind cel mai  dinamic din piata. In acest segment concurenta este acerba: anul trecut s-au lansat mixurile Doncafe, iar liderul Nescafe a continuat sa comunice pe toate canalele media. In aceste conditii, Jacobs 3in1 a relansat portofoliul de 3in1 intr-o gama largita: Clasic, Latte si Intense, intr-o prezentare grafica noua, moderna, cu o campanie puternica in spate.  Campania s-a bazat pe intelegerea foarte buna a consumatorilor tinta, a motivatiilor si barierelor acestora vis-a-vis de categorie si marca.

Campania dezvoltata local, “Campus”, s-a desfasurat atat pe ATL (TV, print, outdoor, POSM’s), cat si in online (platforma musichat). In urma campaniei, cota de piata Jacobs 3in1 a crescut vertiginos, la fel si indicatorii de marca. “Campania s-a diferentiat printr-o comunicare coerenta pe toate canalele. Am mers pe noutate caci aveam de a face cu o relansare de gama. Noutatea aducea in prim plan si ideea ca acum Jacobs 3in1 are cate un sortiment pentru fiecare dintre prietenii tai. Jacobs 3in1 e pe gustul oricui.” spune Angela Teodorescu, Senior Account Manager Scala JWT.

"Brieful nu a fost unul usor. Luand in calcul miscarile de pe piata, obiective de comunicare multiple, de la schimbare de tonalitate a marcii, la anuntarea largirii portofoliului prin noi variante de produs, trebuia sa pastram coerenta in comunicare. Era nevoie de un mesaj carismatic, simplu, usor de perceput de targetul tanar, reactiv la publicitate. Rezultatele sunt meritul intregii echipe: client, Scala, Starcom cat si al produsului care livreaza foarte bine la nivel calitativ. Cazul practic s-a scris singur pentru ca rezultatele vorbeau de la sine. Stiam de unde am plecat, unde ne doream sa ajungem si unde am ajuns", declara Mihaela Barsan, ex- Account Director Scala JWT.

Campania “Campus” este o campanie vesela, colorata ce targeteaza in mod clar tinerii. Ea si-a atins atat obiectivele de imagine de marca, cat si pe cele de vanzari, dovada fiind Bronze Effie-ul obtinut. Echipa Scala JWT care a lucrat la aceasta campanie: Mihai Cojocaru – Group Creative Director, Virgiliu Andone – Head of Art, Andreea Dragomir – Copywriter, Mihaela Barsan – Account Director, Angela Teodrescu – Senior Account Manager. Echipa Kraft Jacobs 3in1: Simona Potecu – Marketing Manager Coffee & Cheese, Andreea Cotlarciuc – Brand Manager, Nicoleta Dumitrescu – Junior Brand Manager.

Bucuresti, 09.06.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.