Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Scala JWT si Greenpeace la Cannes via New York

Scala JWT a realizat pro-bono pentru Greenpeace campania de print contra energiei nucleare (“Elefant” si “Iepuras”). Ideea e simpla: energia nucleara afecteaza mediul mai mult decat iti poti imagina. Pentru un plus de sensibilitate, s-au folosit jucarii malformate, jucarii “expuse” la radiatiile nucleare. Ele fac trimitere directa la copii, la factorul uman. Daca la inceput printurile pot parea dragute si nevinovate, la o privire mai atenta iti dai seama foarte clar de oroarea provocata de energia nucleara – jucariile au membre, urechi sau trompe in plus.

“A fost un proiect dragut, ca orice proiect Greenpeace pe care am lucrat. A fost placut sa venim cu idei, apoi sa le realizam tot noi. Animalutele din print sunt confectionate de mine si de Angela, intr-o dupa-amiaza ploioasa de iarna. Am dat iama in jucariile de la Ikea si Carrefour, cumparand cate 2-3 de acelasi fel pentru a putea taia urechi, trompe, capete, picioare si a le coase la loc.” spune Andreea Dragomir, copywriter.

“Pe Greenpeace lucram din placere. Clientul este minunat. De aici, probabil si toate lucrurile bune care au iesit in urma acestui proiect.”, adauga Virgiliu Andone, Head of Art.

Campania a starnit interesul opiniei publice, fiind preluata de foarte multe bloguri si site-uri internationale. Pe unul dintre aceste bloguri a remarcat-o si redactorul revistei New York Photo District Magazine care a selectat campania pentru a o publica in numarul din mai al revistei, sectiunea Advertising.

Printurile au starnit si interesul celor de la Cannes, fiind selectionate pentru a face parte din expozitia Act Responsible, din cadrul festivalului. Astfel, putem vorbi despre o prima “selectie” a Romaniei la Cannes. Expozitia se va plimba prin toata lumea pe parcursul anului, incercand sa atraga atentia opiniei publice asupra problemelor sociale si de mediu.

Anul acesta, expozitia Act Responsible de la Cannes cuprinde peste 300 de lucrari din 70 de agentii, unele dintre cele mai bune lucrari pe teme sociale si de mediu. Ea poate fi vizitata oricand intre 21 si 26 iunie, in intervalul 11am-7pm.
Echipa Scala JWT care s-a ocupat de acest proiect: Mihai Cojocaru – Group Creative Director, Virgiliu Andone – Head of Art, Andreea Dragomir –Copywriter, Aaron Balasz si Andrei Orcula – fotografi, Angela Teodorescu – Senior Account Manager. Coordonatorul Greenpeace: Crisanta Lungu

Bucuresti, 09.06.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.