Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Scala JWT se promoveaza inedit:

“Don’t make an ad, create an experience!”

Self Promo Scala JWT- Prezentarea proiectului in viziunea Andreei Dragomir- Copywriter Scala JWT:

“Ok….. totul a pornit de la un concurs intern. Conducerea agentiei a stabilit ca a venit timpul sa ne construim mai bine imaginea pe piata, sa ne pozitionam cumva, cat mai relevant. Pentru asta, toti angajatii au fost invitati sa vina cu idei de promovare. Bineinteles ca exista si un premiu la bataie. Un week-end intr-o capitala europeana.

Dupa 2 runde, au fost alesi castigatorii si conceptul invingator: “Don’t make an ad, create an experience!” Traim clar intr-o era in care consumatorul este bombardat cu reclame. El a devenit, treptat, imun si a preluat puterea asupra reclamelor noastre. Le vede doar daca vrea pentru ca el, consumatorul, este stapanul telecomenzii! Este o era in care nu mai merge sa facem un demo frumos si un beauty shot impecabil si sa ne asteptam la rezultate formidabile. Fiecare brand promovat trebuie sa declanseze o experienta sau sa fie parte dintr-o experienta relevanta.

Executiile merg pe ideea ca, azi, consumatorul detine puterea absoluta. Povestea din spatele spotului are la baza o intamplare reala, povestita de unul dintre colegii nostri. Cand era mic, el a intors televizorul, in speranta ca tot ce era in camera din televizor se va darama si el se va amuza.

Ce am facut, mai exact? Am pornit de la un cliseu enervant, de advertising: teleshopping-ul. Emisiunile acelea comerciale stupide, cu tot felul de fatuci aratoase care incearca sa ne bage pe gat diverse produse. Pe cine intereseaza toate astea? Ba mai mult, sunt de-a dreptul enervante. Tipul din fata televizorului se plictiseste ingrozitor, asa ca se hotaraste sa intoarca televizorul… macar sa vada chilotii fatucii care arata destul de bine. Rezultatul e surprinzator. El chiar reuseste sa-I puna fusta in cap, ceea ce-l multumeste profund. In sfarsit, ceva la care se poate uita cu placere!!!”.

Din partea Scala JWT la acest proiect au participat:

Mihai Cojocaru: Group Creative Director
Virgiliu Andone: Senior Art Director
Andreea Dragomir: Copywriter
Ilinca Dumitrescu:Production Director
Angela Teodorescu: Senior Account Manager
Marius Matei- Actor( Copywriter Scala JWT)

Bucuresti, 12.01.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.