Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Saxo Bank lanseaza global o noua platforma multi-asset: SaxoTraderGO

Lansarea se produce pe fondul unei cereri tot mai mari de funcționalități complete pe toate dispozitivele electronice venite din partea traderilor

Saxo Bank, specialistul în investiții și tranzacționări online, începe astăzi lansarea la nivel global a unei noi platforme multi-asset: SaxoTraderGO. Platforma este disponibilă chiar acum în Europa, în vreme ce clienții din Orientul Mijlociu, Africa, Asia-Pacific și America Latină vor avea acees la noua platformă intuitivă în primele săptămâni din iunie.

SaxoTraderGO a fost dezvoltată, practic, ca o platformă complet nouă, cu accent pe utilitate, în ideea de a susține procesul de trecere a utilizatorului de la un dispozitiv la altul, de la un sistem de operare la altul, fără a-i întrerupe procesul de tranzacționare, fie că vorbim de web sau dispozitive Android sau iOS. Procesul de dezvoltare a fost inspirat dintr-o cercetare făcută pe aproape 3.000 de clienți Saxo Bank care au declarat, în majoritatea lor, că menținerea performanțelor și funcționalităților platformei când schimbă dispozitivele de pe care tranzacționează este principala lor cerință. Acest lucru indică, totdată, o schimbare de comportament a traderilor retail care tratează alegerea unei platforme nu doar pentru a tranzacționa, dar și ca pe un instrument care poate aduce o diferență calitativă. Viteza și calitatea execuției sunt primele două priorități pentru clienți, atunci când sunt întrebați cum măsoară performanța tranzacționării, urmate de disponibilitatea instrumentelor de tranzacționare.

“Astăzi, 20% din totalul veniturilor provenite de la clienții noștri retail sunt generate via smartphone și tabletă, iar 75% din toate tranzacțiile și ordinele plasate provin de la clienți care folosesc dispozitive multiple pentru a tranzacționa. Prin SaxoTraderGO, am dezvoltat o platformă care funcționează la fel pe desktop, tablete, telefoane mobile și care sincronizează schimbările din layout pe toate dispozitivele. Investitorii retail pot să se bucure de oportunitățile de tranzacționare și să atingă cele mai performante execuții indiferent de dispozitivul pe care îl folosesc”, a declarat Christian Lund Hammer, Head of Platforms, Saxo Bank.

Pentru a putea livra utilizatorului o experiență integrată, SaxoTraderGO a fost programată în HTML5 și construită cu o nouă interfață API a Saxo Bank care permite dezvoltări ulterioare rapide și asigură clientului o experiență unificată pe serviciile platformei, cum ar fi conținutul, tranzacțiile și detaliile contului. În total, vorbim de 150 de funcționalități privind conturile, balanțele, pozițiile pe diverse instrumente și schimburile valutare. De asemenea, utilizatorii își pot vedea istoricul tranzacțiilor, pot administra abonamentele și pot primi alerte la cotații. Până la finalul anului, Saxo Bank intenționează să pună API la dispoziția altor instituții financiare și dezvoltatorilor externi.

“Din studiile pe care le-am făcut, știm că platforma este în centrul a tot ceea ce facem. Clienții noștri beneficiază de o experiență mai rapidă, mai bună și mai intuitivă de tranzacționare la nivelul conținutului și al datelor analitice. Dezvoltarea tehnologică este cheia succesului și numărul mare de utilizatori și clienți care revin indică faptul că SaxoTraderGO este o platformă apreciată și cu care utilizatorii se simt confortabili”, a adăugat Christian Lund Hammer.

Sondajul realizat printre clienții Saxo Bank a scos la iveală trendurile din prioritățile investitorilor și traderilor. Alegerea platformei și strategiei de tranzacționare sunt la fel de importante pentru o performanță bună. Cercetarea globală a relevat și câteva nuanțe regionale. Clienții din China și Africa de Sud, de exemplu, sunt cei mai dornici de conținut și informații, plasând conținutul analitic printre cele mai mari priorități. Clienții din Europa Centrală și de Est sunt mai orientați către diversitate – utilizatorii din Polonia, Rusia și Repubica Cehă pun accesul la diverse piețe și la clase variate de asseturi în topul priorităților.

Puteți afla detalii despre noua platformă și la acest link.

Bucuresti, 27.05.2015

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.