free download 78 travel guides written by experts

Satira sociala si umor simpsonian, acum in lung-metraj

Ghici ce e animat, galben, ingenios, pus mereu pe şotii, excelează în satiră şi umor autentic? După 18 ani şi peste 400 de episoade în cel mai longeviv serial TV de animaţie, familia lui Bart trăieşte noi aventuri extreme în lung-metrajul „Simpsonii – Filmul”. O experienţă fără egal, produsă şi regizată de echipa “originală” de creatori a serialului animat, printre care Jim Brooks şi Matt Groening. Lansat pe 17 decembrie 1989 pe canalul Fox, „Familia Simpson” a fost vizionat de 60 de milioane de telespectatori pe săptămână, în peste 60 de ţări şi 20 de limbi, a câştigat 23 de premii Emmy, a fost desemnat "cel mai bun serial al secolului XX" de revista “Time” şi “cel mai bun serial al tuturor timpurilor” de Entertainment Weekly şi a intrat în Cartea Recordurilor pentru “cele mai multe vedete interpretate intr-un serial TV” – 363 şi numărătoarea continuă. Simpsonii au devenit, fără doar şi poate, cea mai cunoscută familie din lume şi au şi o stea a lor pe Walk of Fame, în Hollywood. Deşi îmbracă forma inocentă a animaţiei, „Familia Simpson” satirizează stilul de viaţă al americanului de rând, celebrităţile, clişeele şi stereotipurile lumii moderne şi abordează chiar şi chestiuni spinoase precum politica, religia, homosexualitatea, evoluţionismul sau războiul din Irak.
Proaspătul lung-metraj este un bun prilej pentru noi subiecte sensibile, peripeţii năstruşnice şi soluţii… aproximative, cum numai Homer poate să găsească. Protagonişti sunt aceiaşi binecunoscuţi Simpsoni: Homer, needucat şi încurcă-lume, pasionat de bere şi gogoşi, lucrează la centrala nucleară din Springfield. Marge, cu uriaşul ei coc albastru, este soţia casnică, înţelegătoare şi calmă, cu o viaţă mediocră. Bart, cel mai mare copil şi neastâmpăratul familiei, se dă în vânt după skateboarding, adoră îngheţata şi benzile desenate şi este o sursă inepuizabilă de necazuri. Conştiincioasă, integră şi responsabilă, Lisa este geniul familiei, cu un IQ care ne face să ne îndoim că se trage din Homer. Maggie, mezina familiei, este încă bebeluş, dar unul cu abilităţi speciale: îşi poate schimba singură scutecele, aruncă la ţintă cu precizie şi poate chiar să tragă cu puşca.

Simpsonii au de înfruntat pericole neaşteptate. Springfield, oraşul lor, se confruntă deja cu o gravă problemă ecologică, lacul din zonă fiind grav poluat, când Homer, spiritual ca de obicei, contribuie la dezastru aruncând în lac dejecţiile noului său porc de companie. Drept urmare, o veveriţă care sare în lac suferă grave mutaţii, autorităţile se alarmează, catastrofa ajunge chiar şi la urechile preşedintelui SUA, Arnold Schwarzenegger, iar măsurile de izolare a oraşului îi înfurie pe localnici, care se dezlănţuie împotriva familiei Simpson. Homer îşi asumă misiunea de a salva oraşul. Dacă va reuşi sau nu vom vedea în „Simpsonii – Filmul”.

Ediţia pe DVD aduce fanilor câteva bonusuri de invidiat: comentariile scenariştilor, regizorilor şi producătorilor, scene tăiate, materiale speciale, spoturi şi trailere. Preţ recomandat: 49,9 RON. Un film distribuit de Prooptiki România şi recomandat de Cinemagia. Parteneri: BenQ, www.121.ro, Peak Toys şi SwissPlan.biz.

Prooptiki România, filială a grupului media elen Audiovisual, este liderul pieţei home- entertainment din România, deţinând licenţa de distribuţie pe DVD pentru producţiile Sony Pictures Home Entertainment, 20th Century Fox Home Entertainment, Metro Goldwyn Mayer, Buena Vista International (Walt Disney, Touchstone) şi Buena Vista Home Entertainment – Disney, precum şi pentru produsele video BBC şi o gamă largă de filme independente. Începând din iunie 2007, Prooptiki distribuie în Romania, în exclusivitate, producţiile Sony Pictures în format Blu-Ray. www.prooptiki.ro

SwissPlan.biz este o companie specializată în marketing şi comunicare online, gestionând proiecte pentru companii de prestigiu din România şi de peste hotare, precum Romstal, Prooptiki România, Oxford Management Ltd., Mariaj Lux, Fortrend Gifts şi altele. Fidelă propriului set de valori şi principii, compania SwissPlan.biz refuză să promoveze alcoolul, tutunul, precum şi alte produse şi servicii ce aduc prejudicii societăţii. www.swissplan.biz

Bucuresti, 11.12.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *