Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SAPTE SERI lanseaza primul sau Call Center in Romania

ŞAPTE SERI, primul ghid cultural de informare de pe piaţa românească,  prezent la noi în ţară din anul 1998, lansează pe data de 23 martie primul serviciu telefonic din România cu rol de informare asupra locaţiilor şi serviciilor.

Serviciul este disponibil în Bucureşti la numărul de telefon 202 99 22, urmând ca în scurt timp să fie activ în toată reţeaua ŞAPTE SERI.

Serviciul constă în preluarea şi generarea de apeluri telefonice, în vederea furnizării de informaţii actualizate şi noutăţi despre locaţiile şi serviciile din Bucureşti, şi este disponibil de luni până miercuri între orele 12:00 – 21:00 şi de joi până sambătă între orele 12:00 – 24:00.

Call Center-ul ŞAPTE SERI stă la dispoziţia celor interesaţi cu cea mai vastă bază de informaţii despre restaurante, baruri şi cluburi, oferind date despre numele locaţiei, categorie, specific, adresă, telefoane, zonă şi program, meniu, parcare, terasă, oferte, persoane de contact, preţ de intrare sau evenimente.

Serviciul este GRATUIT pentru utilizatori.

Cei care doresc să îşi inscrie locaţia în baza de date a Call Center-ul ŞAPTE SERI pot apela la unul dintre cele două pachete de servicii şi abonamente, al cărui cost poate diferi, în funcţie de complexitatea informaţiei furnizate despre locaţie.

Plătind un tarif de 30 de euro lunar, Call Center-ul introduce locaţia în baza de date şi oferă informaţii, celor care apelează serviciul, despre numele locaţiei, categorie, specific, adresă, telefoane, zonă şi program.

Cel de-al doilea pachet constă în oferirea, în plus, faţă de pachetul de 30 de Euro, detalii despre meniu, parcare, terasă, oferte, persoane de contact, preţ de intrare sau evenimente, pentru un abonament lunar în valoare de 50 de euro.

“Prin lansarea acestui Call Center ne propunem să satisfacem toate cerinţele cititorilor şi clienţilor noştri. Există numeroase cazuri în care aceştia necesită informaţii detaliate şi corecte despre locaţii şi posibilităţi de desfăşurare de evenimente. ŞAPTE SERI şi-a câştigat imaginea de consilier cu expertiză în petrecerea timpului liber, reprezentând garanţia recomandărilor pentru timp liber şi evenimente de calitate. Ideea unui astfel de Call Center a fost una inspirată de către cititorii şi prietenii ghidului ŞAPTE SERI din toate cele 11 oraşe din România în care ne desfăşurăm în prezent activitatea.”, precizează Adriana Petrescu, Director de Strategie Kopa Publicaţii Grup.

Call center-ul dispune de toate componentele umane şi tehnice necesare, reţele PC, centrale telefonice de ultimă oră, servere pentru baze de date, pentru a face faţă tuturor solicitărilor. O echipă profesionistă de operatoare telefonice experimentate şi familiarizate cu sistemele de operare, dar şi cu activitatea de relaţii cu publicul, răspunde cererilor clienţilor şi le soluţionează acestora problemele.

Despre ŞAPTE SERI
ŞAPTE SERI este cel mai puternic ghid săptămânal de informaţie culturală şi petrecere a timpului liber, distribuit gratuit în 120.000 de exemplare în Baia-Mare, Braşov, Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi, Oradea, Piteşti, Satu-Mare, Timişoara şi 60.000 de exemplare în ediţia de Bucureşti.
Cititorul ŞAPTE SERI este activ, călător, cu vârstă cuprinsă între 18 şi 40 de ani, însetat de noutate, artă şi valoare.
Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi site-ul www.sapteseri.ro.
{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.