Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sanofi-Aventis si Zentiva lanseaza campania Hula Hoop pentru Diabet

– Campania este organizată cu ocazia Zilei Mondiale a Diabetului (14 noiembrie) şi promovează importanţa educaţiei şi a prevenţiei printr-un stil de viaţă sănătos: www.hoop4diabetes.com
– Andreea Răducan s-a alăturat cauzei

Cu ocazia Zilei Mondiale a Diabetului, care va avea loc pe 14 noiembrie, sanofi-aventis şi Zentiva, în parteneriat cu Federaţia Internaţională de Diabet, lansează campania Hula Hoop pentru Diabet, care atrage atenţia asupra importanţei educaţiei şi a PREVENŢIEI, în special printre copii şi tineri. Portalul oficial al campaniei este www.hoop4diabetes.com. Andreea Răducan, campioana olimpică şi mondială la gimnastică, s-a alăturat cauzei.

Hula Hoop pentru Diabet promovează stilul de viaţă sănătos. Cercul albastru, simbolul Zilei Mondiale a Diabetului, a fost imaginat sub formă de hula hoop pentru talie sau deget. Cu puţin exerciţiu, înveţi să preiei controlul asupra mişcării hula hoop. Acelaşi lucru este valabil şi în cazul diabetului.

„Campania Hula Hoop pentru Diabet promovează într-un mod foarte distractiv şi interactiv ideea de viaţă sănătoasă, adresându-se în mod special publicului tânăr, dar nu numai. Mesajele campaniei au fost diseminate în mediul online, prin www.hoop4diabetes.com şi social media, iar cei pasionaţi de shopping şi care îşi petrec timpul liber în mall pot să danseze hula hoop şi totodată să se informeze cu privire la factorii de risc şi metodele de prevenţie. Prin această campanie, intenţionăm o abordare globală, de 360° a diabetului: nutriţie, sport, medicaţie, familie, prieteni, atitudine etc”, explică Oana Belinski, Product Manager sanofi-aventis.

Campania constă în reprezentaţii spontane cu tineri dansatori efectuând mişcări hula hoop în locuri neconvenţionale precum statii de metrou sau mall-uri, evenimente şi concursuri interne adresate angajaţilor companiei, promovare în mediul online şi sesiuni de fotografii şi autografe cu sportivi renumiţi – exemple de ambiţie şi echilibru – precum Andreea Răducan, Gabriela Szabo, Ivan Pazaichin sau Marius Urzică. Sâmbătă, de Ziua Mondială a Diabetului, va avea loc evenimentul oficial în Plaza România, Bucureşti, începând cu ora 13.00.

„Îi aşteptăm pe toţi cei doritori de dans şi hula hoop să participe la evenimentele de sâmbătă din Plaza România. Este distractiv şi, în plus, foarte sănătos. 30 de minute pe zi de dans pot reduce cu 40% riscurile apariţiei diabetului zaharat de tip 2. De asemenea, cei interesaţi de informaţii suplimentare, dar şi de videoclipuri amuzante cu hula hoop, pot accesa www.hoop4diabetes.com” – Andreea Răducan, Fundaţia Olimpică Română.

Unul dintre factorii care au determinat organizarea acestei campanii este avertizarea Federaţiei Internaţionale de Diabet cu privire la riscurile creşterii incidenţei diabetului la nivel mondial. Până în anul 2025, numărul persoanelor care sunt afectate de diabet ar putea ajunge la 380 de milioane. În prezent, circa 250 de milioane de oameni suferă de această afecţiune în toată lumea, dintre care 55,2 milioane în Europa.

„Creşterea cazurilor de diabet de la an la an este alarmantă, iar previziunile pentru viitor nu sunt deloc optimiste. Situaţia actuală este în primul rând dovada unei lipse de informare şi educaţie în cadrul publicului larg, dar şi a unei atitudini pasive generale. Prevenţia diabetului nu presupune deloc un efort deosebit, ci în primul rând asumarea unei vieţi echilibrate din punct de vedere alimentar şi al activităţii fizice”, a declarat Prof. Dr. Nicolae Hâncu, Preşedinte al Federaţiei Române pentru Diabet. „Ca şi în cazul prevenţiei cancerului sau a bolilor cardiovasculare, în cazul diabetului ar trebui să se aplice Regula celor 60 de minute: mai mult de 60 de minute pe zi pentru activitate fizică şi mai puţin de 60 de minute pentru televizor, computer şi jocuri video”.

„Pornind de la moştenirea remarcabilă pe care o avem în tratamentele împotriva diabetului, sanofi-aventis este de peste 85 de ani un partener responsabil pentru pacienţi şi pentru comunitatea medicală. Astăzi, sanofi-aventis pune la dispoziţia pacienţilor nu doar soluţii terapeutice medicamentoase, ci încearcă să acopere şi ceilalţi factori foarte importanţi în managementul acestei afecţiuni, prin proiecte complexe de educaţie şi prin atragerea atenţiei asupra importanţei prevenţiei în diabetul zaharat. Obiectivul nostru este de a oferi încredere şi de a îmbunătăţi calitatea vieţii pentru persoanele care suferă de diabet”, a declarat Dr. Ovidiu Saltas-Dabija, Director Medical sanofi-aventis.

Sanofi-aventis se implică de peste 85 de ani în tratarea diabetului, încă de la inventarea primei insuline, Insulina Hoechst, care a fost introdusă în Germania în 1923. Compania dispune de cea mai mare capacitate de producţie de insulină din lume, la Frankfurt, cu o suprafaţă de 4,6 milioane m2. Fabrica asigură necesarul de insulină pentru 100 de ţări, printre care şi România.

Despre sanofi-aventis

Sanofi-aventis, companie farmaceutică de vârf la nivel mondial, descoperă, dezvoltă şi oferă soluţii terapeutice pentru îmbunătăţirea vieţii oamenilor. Sanofi-aventis este listată la bursa din Paris (EURONEXT PARIS: SAN) şi New York (NYSE: SNY)

Declaraţii cu caracter previzional

Prezentul comunicat de presă conţine declaraţii cu caracter previzional în sensul Private Securities Litigation Reform Act din 1995, cu amendamentele ulterioare. Declaraţiile cu caracter previzional sunt acele declaraţii care nu au un caracter istoric. Aceste declaraţii includ proiecţiile şi estimările financiare şi supoziţiile şi declaraţiile care stau la baza acestora şi care se referă la planurile, obiectivele, intenţiile şi aşteptările legate de evenimentele, operaţiunile, produsele şi serviciile viitoare, precum şi declaraţiile privind performanţa viitoare. Declaraţiile cu caracter previzional sunt în general identificate prin cuvintele „aşteaptă”, „anticipează”, „consideră”, „intenţionează”, „estimează”, „planifică” şi alte expresii similare. Deşi managementul sanofi-aventis consideră că aşteptările reflectate de declaraţiile cu caracter previzional sunt rezonabile, investitorii sunt avertizaţi că informaţiile şi declaraţiile cu caracter previzional se supun diferitelor riscuri şi incertitudini, multe din acestea fiind dificil de previzionat şi fiind în general în afara controlului sanofi-aventis, ceea ce poate conduce la diferenţe semnificative între rezultatele şi evoluţiile reale şi cele care sunt exprimate, implicate sau proiectate prin declaraţiile şi informaţiile cu caracter previzional. Aceste riscuri şi incertitudini le includ pe cele discutate sau identificate în documentele publice înregistrate la SEC şi AMF de sanofi-aventis, inclusiv cele menţionate la rubrica „factori de risc” şi „declaraţii de prudenţă privind declaraţiile cu caracter previzional” din raportul anual al sanofi-aventis din Formularul 20-F pentru exerciţiul financiar încheiat la 31 decembrie 2008. Dacă legislaţia în vigoare nu impune altfel, sanofi-aventis nu îşi asumă nicio obligaţie de a actualiza sau revizui vreo informaţie sau declaraţie cu caracter previzional.

Bucuresti, 12.11.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.