Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sanofi-aventis investeste intr-o campanie de lansare pentru Ibalgin® 200 mg

► Medicamentul se adresează persoanelor tinere, active, care se confruntă cu dureri uzuale, de intensitate moderată

Sanofi-aventis extinde gama de succes Ibalgin® cu forma de 200 mg. Ibalgin® 200 mg va beneficia de o campanie amplă de lansare, atât în reviste consacrate, cât şi în farmacii, campanie desfăşurată în perioada noiembrie-decembrie 2010 – „Formula adecvată în tratamentul durerilor de intensitate moderată!”. Campania de promovare va continua în 2011, urmărindu-se integrarea şi a altor canale media targetate pe consumatorii tineri. Valoarea de rate-card a campaniei de lansare se ridică la 180.000 euro.

„Targetul principal îl reprezintă persoanele tinere, de până în 35 de ani, cu o viaţă activă şi care se confruntă cu dureri uzuale, de intensitate moderată: dureri de cap, dureri provocate de activitatea sportivă (dureri musculare şi articulare) sau dureri de spate. Aceşti tineri au nevoi specifice, iar acum le oferim o soluţie rapidă şi eficientă pentru a-şi putea continua activitatea. Astfel, Ibalgin® 200 mg vine în întâmpinarea nevoilor lor ca o soluţie optimă!”, a explicat Marius Topală, Director CHC sanofi-aventis.

Medicamentul are o acţiune complexă, cu efect triplu: analgezic, antiinflamator şi antipiretic. Ibalgin® 200 mg elimină eficient durerea prin administrarea unei doze adecvate de substanţă activă.

Ibalgin® 200 mg este destinat adulţilor şi adolescenţilor cu vârsta peste 12 ani. Doza maximă recomandată este de 6 comprimate pe zi. Medicamentul este disponibil în cutii cu 12 şi 24 comprimate filmate, în toate reţelele mari de farmacii.

Ibalgin® 200 mg face parte din gama de succes IBALGIN®, cea mai dinamică gamă de pe piaţa de analgezice şi antiinflamatoare orale, forme solide, OTC (cu eliberare fără prescripţie medicală). Gama cuprinde, alături de Ibalgin® 200 mg: Ibalgin® Forte 400 mg – pentru dureri puternice, Ibalgin® Rapid 400 mg – cu absorbţie accelerată, pentru situaţiile în care este necesară calmarea rapidă a durerilor puternice, Ibalgin® Baby – suspensie pediatrică eliberată pe bază de prescripţie medicală şi Ibalgin® Gel.

Conform datelor Cegedim, segmentul de ibuprofen a asigurat în perioada septembrie 2009 – august 2010 cea mai importantă creştere (+25% în valoare) pe o piaţă a analgezicelor OTC orale, forme solide, în stagnare: creştere de 3,1% în valoare (până la 152 milioane lei) şi scădere de 8% în volum (până la 38 milioane unităţi). În cadrul segmentului, gama Ibalgin® comprimate a avut cel mai spectaculos ritm de creştere în perioada raportată, respectiv 64% în volum (până la 600.000 unităţi) şi 58% în valoare (până la 4,2 milioane lei).

“Dinamica gamei Ibalgin® confirmă faptul că brandul devine din ce în ce mai cunoscut şi apreciat de consumatori. Anul 2010 a fost bogat în evenimente pentru Ibalgin®, prin două mari lansări, respectiv Ibalgin® Rapid 400 mg şi Ibalgin® 200 mg. Anul viitor ne vom concentra pe creşterea tuturor brandurilor din gamă cu o atenţie sporită acordată utilizatorilor fideli”, a declarat Marius Topală, Director CHC sanofi-aventis.

Sanofi-aventis este lider pe piaţa de analgezice orale solide OTC, cu o cotă de piaţă de 41% în valoare şi 40% în volum (ianuarie-august 2010). Obiectivul principal al companiei pentru 2011, pe această piaţă, îl constituie întărirea poziţiei prin consolidarea fiecăruia dintre brandurile din acest portofoliu: Antinevralgic® – perfect poziţionat pentru combaterea durerilor de cap şi Ibalgin® – recunoscut în combaterea unor multiple tipuri de durere.

Bucuresti, 09.11.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.