Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Samsung Romania a anuntat castigatorii campaniei educationale Trends of Tomorrow

Samsung

Competiţia naţională de proiecte de carieră susţinută de Samsung a reprezentat un punct de pornire în drumul lor către un viitor profesional de succes

Samsung Electronics România a premiat, în cadrul unui eveniment organizat în Bucureşti, cele mai bune planuri de carieră înscrise în competiţia naţională de proiecte – Trends of Tomorrow. Cele 3 premii, în valoare de 5000 de euro, 3000 de euro şi produse Samsung sunt menite să îi susţină pe elevi în atingerea scopurilor academice propuse, ilustrate în planul de carieră din cadrul concursului.

Din cele 30 de echipe care au ajuns în etapa de dezvoltare a proiectelor de carieră sub îndrumarea mentorilor, au fost selectate 4 echipe finaliste care au avut şansa de a-şi susţine proiectele în faţa juriului format din mentorii: Mihaela Stănoiu – Marketing Manager Samsung Electronics Romania, Victor Maghiari – Technology General Business Leader Oracle România, Florin Grozea – membru Hi Q, Remus Borza – Managing Partner Borza & Asociaţii.

„Suntem încântaţi să îi răsplătim pe elevii care au dezvoltat timp de aproape 6 luni cu atâta ambiţie şi determinare planul lor de carieră şi ne-au arătat potenţialul uriaş pe care îl au de a atinge performanţa pe plan profesional. Am fost impresionaţi de seriozitatea cu care au tratat provocarea noastră de a-şi trasa un început de drum în carieră. Sperăm că participarea la această competiţie a fost o experinţă utilă din care toţi participanţii au avut ceva de învăţat şi, mai mult decât atât, să reprezinte un punct de pornire în drumul pe care şi l-au ales pe plan profesional. Îi felicităm pe toţi cei înscrişi şi le dorim să îşi urmeze visurile mai departe cel puţin cu aceeaşi determinare pe care ne-au arătat-o şi nouă până acum” a declarat Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung Electronics Romania.

Ediţia din acest an a campaniei educaţionale Trends of Tomorrow a debutat cu o caravană în 18 licee din Bucureşti, Braşov, Iaşi, Timişoara şi Cluj-Napoca, desfăşurată cu sprijinul Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului. Din cei peste 1400 de liceeni participanţi, 90% au completat testele de orientare profesională puse la dispoziţie în cadrul seminariilor susţinute de Samsung Romania pentru a-şi descoperi abilităţile predominante.

O parte importantă a ediţiei din acest an a reprezentat-o componenta online. Participanţii s-au înscris în concurs completând un scurt test de personalitate disponibil pe pagina de Facebook a campaniei Trends of Tomorrow, care în prezent a ajuns la peste 29.000 de tineri.

În cea de-a doua etapă, elevii din clasele terminale de liceu interesaţi de acelaşi domeniu profesional au format echipe de câte 3 persoane. Din totalul de 185 de echipe formate, 30 au intrat în etapa de mentorat şi doar 4 au ajuns în finală. Concursul de proiecte a fost un demers menit să încurajeze liceenii să îşi aleagă cariera potrivită personalităţii lor. Pentru a obţine performanţe şi a fi competitivi pe termen lung, tinerii au avut astfel ocazia să îşi cunoască punctele tari pentru a-şi contura strategia în business cât şi în carieră.

Bucuresti, 08.11.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.