Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Samsung incurajeaza pasiunile tinerilor pentru sport si muzica la Jocurile Olimpice de Tineret

Samsung

de la Nanjing 2014

Samsung Electronics Co. Ltd., partener olimpic la categoria Wireless Communications Equipment, anunță noua campanie de marketing „Simte Ritmul, Iubește Jocurile” pentru Jocurile Olimpice de Tineret de la Nanjing 2014. Campania reprezintă angajamentul de lungă durată al Samsung față de Mișcarea Olimpică și eforturile sale continue pentru îmbunătățirea experienței Jocurilor Olimpice cu ajutorul tehnlogiei smartphone.

Campania Samsung pentru Nanjing 2014 a fost concepută special pentru a atrage tinerii și a-i face să se bucure cu adevărat de sport și muzică, cu ajutorul funcțiilor unice ale Galaxy S5. Campania își propune să aducă împreună tinerii din toată lumea prin pasiunea lor comună pentru sport și muzică, amândouă având puterea de a stimula potențialul tinerilor și de a uni oameni oricât de diferiți. Muzica stă la baza culturii tinerilor și joacă un rol important atunci când vine vorba de socializare și libera exprimare a sinelui.

„Ca partener olimpic de lungă durată, suntem încântați să contribuim cu cea mai nouă tehnologie în domeniul smartphone-urilor la Jocurile Olimpice de Tineret de la Nanjing în 2014. Dorința Samsung pentru Nanjing 2014 este aceea de a răspândi spiritul olimpic printre tineri, prin sport și muzică, dar și prin multe alte experiențe digitale,” a declarant Younghee Lee, vicepreședinte executiv în cadrul diviziei Mobile Marketing, IT & Mobile, Samsung Electronics. „Tehnologiile noastre inspirate de oameni sunt partenerul perfect pentru tinerii din toată lumea, încurajându-i să-și urmeze pasiunile, să-și canalizeze creativitatea și să-și urmeze visurile.”

Pentru a întâmpina Jocurile de la Nanjing 2014, Samsung va răspândi emoția Jocurilor Olimpice de Tineret către fanii din toată lumea prin diferite programe distractive. Începând cu luna iulie, fanii vor avea posibilitatea de a se bucura de spectacole muzicale ale unor artiști care vor inspira creativitatea și vor aduce împreună oameni din toate colțurile lumii. În plus, ambasadorii Samsung Mobilers vor porni într-o călătorie în cinci orașe din China, folosind Galaxy S5 pentru a capta și a împărtăși experiențele unei veri speciale. Samsung va colabora și cu Comitetul Olimpic Internațional în cadrul programelor Ambasadori Tineri și Reporteri Tineri, oferind dispozitive Galaxy pentru ca aceștia să poată comunica mai ușor informațiile către participanții la Jocuri și pentru ca momentele frumoase și emoționante să poată fi împărtășite cu alții prin tehnologia inovatoare Samsung. O serie de activități speciale vor avea loc de-a lungul Jocurilor, printre care și Studioul Jocurilor Olimpice de Tineret, unde fanii vor găsi modalități interesante de a interacționa cu cele mai recente dispozitive Galaxy, vor putea participa la diverse competiții și vor putea împărtăși experiențele lor cu alții.

„Așteptăm cu nerăbdare activitățile de marketing Samsung care vor încuraja tinerii să se implice în Jocuri cu ajutorul tehnologiei inovatoare. Campania Samsung «Simte Ritmul, Trăiește Jocurile» va face din Jocurile Olimpice de la Nanjing 2014 o experiență de neuitat pentru tineri”, a declarant Hao Jian, Directorul de marketing al Comitetului de Organizare al Jocurilor Olimpice de Tineret de la Nanjing.

„Suntem încântați să continuăm colaborarea cu Samsung, un partener de lungă durată al Jocurilor Olimpice și lider mondial în tehnologia mobilă. Suntem deosebit de mulțumiți să anunțăm că vom colabora cu Samsung și pentru programele Ambasadori Tineri și Reporteri Tineri al Comitetului Olimpic Internațional pentru ediția de la Nanjing 2014, oferindu-le atleților și jurnaliștilor posibilitatea de a-și intensifica experiența cu ajutorul ultimei tehnlogii Samsung”, a declarant Timo Lumme, Managing Director al IOC Television and Marketing Service SA.

Samsung va continua să facă publice noi informații referitoare programul său de sponsorizare și la la modul în care fanii din întreaga lume se pot implica în campania „Simte Ritmul, Iubește Jocurile”.

Implicarea Samsung în Jocurile Olimpice de Tineret

Samsung a început să se implice la Jocurile Olimpice ca sponsor local la Jocurile Olimpice din Seul 1988. Începând cu Jocurile Olimpice de Iarnă de la Nagano în 1998, compania a extins angajamentul său față de Mișcarea Olimpică în calitate de partener olimpic în întreaga lume, la categoria Wireless Communications Equipment. Samsung a susținut Jocurile Olimpice de Tineret încă de la inaugurarea acestora, în anul 2010 la Singapore, la Jocurile Olimpice de vară pentru tineret, iar acum își extinde angajamentul și la ediția Jocurilor Olimpice de vară pentru tineret de la Nanjing 2014, sperând să inspire tinerii prin tehnologiile sale inovatoare. Angajamentul Samsung ca partener olimpic în întreaga lume continuă și la Rio 2016.

Bucuresti, 10.07.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.