Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

#samefeeling – Lucrarea Lunii în Top 3 ADC – Octombrie

samefeeling coca-cola

ADC România prezintǎ un Top 3 ADC plin de content video pentru luna octombrie. Fie că vorbim despre campanii care exprimă realitatea socială, fie despre mini serii antrenante, două lucruri sunt sigure: categoriile TV și Digital domină topul de luna aceasta, iar Coca-Cola #samefeeling este Lucrarea Lunii.

LUCRAREA LUNII

Coca-Cola impresionează din nou, alături de McCann Worldgroup România. #samefeeling este un răspuns actual, rapid și inovator la contextul social prin care a debutat luna octombrie. În urma discuțiilor ample despre referendum, Coca-Cola şi-a exprimat opinia subtil, într-o manierǎ însǎ plină de semnificație pentru cunoscători.

„Simplă, emoționantă și curajoasă. Posibil cel mai bun real time marketing local, echivalentul românesc al tweet-ului Oreo. Bravo!”, declarǎ Adrian Preda, Creative Director GAV & membru ADC*RO.

Echipa care a gândit și implemetat ideea este formată din: Mihai Constantinescu, Lia Bira, Raluca Circo // Art Directors și Costin Bogdan // Copywriter.

samefeeling coca-cola

TV

Locul 1 al categoriei revine seriei de spoturi TV de la ARO – „De bază prin casă”. Geometry Global si ARO fac echipă și apelează la simplitate și umor pentru a descrie scopul mărcii ARO: produse ieftine și de bază prin casă. Echipa de creaţie: Costina Dinulescu // Senior Art Director, Andreea Deliu // Art Director şi Bogdan Costin // Senior Copywriter.

Mențiunile categoriei TV îi reunesc pe:

Antrefrig – #VeryFicat. Când pare că ceilalți te-au încuiat, Antrefrig promite să dea acel gram de adrenalină de care ai nevoie pentru a fi tu cel care are ultimul cuvânt – „Antrefrig îți dă ficat”. O idee Jazz Communication, cu Rǎzvan Raicu // Art Director şi Andrei Stanciu // Copywriter.

KFC – Booster Limited. Despre cum să rămâi cool, fără să faci sacrificii și despre cum vine Boosterul în ajutorul tău. O idee McCann Worldgroup România, cu Raluca Circo // Art Director și Andrei Mihǎilescu // Copywriter.

DIGITAL

Lucrarea Lunii Coca-Cola – #samefeeling este și câștigătoarea locului 1 în categoria Digital.

Locul 2 al categoriei îl ocupă mini seria 4×4 Biscuiți de teren – În Caz de Aventură – Cuca Măcăi.

MAINSTAGE | THE AGENCY și 4×4 Biscuiți de teren prezintǎ un ghid detaliat despre cum poți face față oricărui obstacol al naturii. Mai ales când te afli la Cuca Măcăi. Echipa care a gândit povestea aventurii: Nadejda Ghilca // Senior Art Director, Raul Gheba // Senior Copywriter şi Alex Coteț // Content Writer.

Pe locul 3 este campania celor de la Vodafone: Trǎiește frumos, cu site-ul care îţi prezintǎ poveştile celor din spotul TV şi reia mesajul de a avea un echilibru între timpul petrecut conectati la device-uri şi interacţiuni reale. O idee McCann Worldgroup România, cu echipa formată din Wanda Hutira // Art Director și Alecsandra Popa // Copywriter.

„Provocarea Pampers Pants pentru tătici și pitici” de la Jazz Communication primeşte o menţiune în categoria Digital. Pampers aduce în lumină relația tată – copil, cu o mare provocare: antrenamentul pentru TATITLON. Echipa: Gabriel Miu //Art Director şi Andrei Antal // Copywriter.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.