Artiștii preferați ai copiilor se implică și în 2017 în demersul Salvați Copiii de educare a publicurilor mici și mijlocii despre pericolele online.
La Ora de net, copiii sunt invitați să creeze mesaje de rezistență împotriva cyberbullyingului, iar artiștii le promovează pe cele mai creative printr-o colecție de tricouri #FărăUrăPeNet.
Kubis a lansat campania Se poartă #FărăUrăPeNet printr-o leapșă în social media a ambasadorilor Alina Eremia, Mircea Erimia, Ami, Andrei Leonte, Ana Baniciu, Liviu Teodorescu și Zmenta. Cei șapte susținători ai cauzei au împărtășit, în intervenții video pe paginile lor de Facebook, din experiențele personale de hărțuire online, în comunitățile pe care le gestionează ca persoane publice:
Poveștile ambasadorilor au deschis concursul de creație la care s-au înscris deja peste 1000 de copii și adolescenți din toata ţara. Mesajele lor pozitive #FărăUrăPeNet sunt integrate în designuri de tricou, printre emojis tematice, iar preferatele ambasadorilor vor fi produse pe tricouri semnate de fiecare artist.