Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Saint-Gobain Rigips primeste trofeul Superbrands Romania pentru a doua oara consecutiv

În cadrul Galei Superbrands-România on Stage, Saint-Gobain Rigips a primit pentru a doua oară consecutiv trofeul Superbrands România, la categoria “Household & Construction”.

Superbrands România 2013-2014 a reunit la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, peste 100 de reprezentanţi la nivel înalt ai mediului de afaceri, specialiști în branding, presa de specialitate, precum şi personalităţile care au constituit Consiliul Superbrands al acestei ediţii.

Rigips® este singurul brand din România eligibil pentru statutul de Superbrand din segmentul finisajelor pe bază de ipsos și se bucură de o notorietate considerabilă în rândul consumatorilor.

Rigips® a primit statutul de Superbrand în baza unui riguros proces de selecție și evaluare care ia în considerare criterii precum: calitatea, încrederea și diferențierea în piață. Premiul reflectă opiniile a 1,500 de consumatori români ce au luat parte la studiul realizat pentru Superbrands România de către compania internațională de cercetare de piață IPSOS.

În cadrul procesului de evaluare, Rigips® a obținut cel mai mare punctaj la categorii precum: recunoașterea ca lider, nivelul constant al calității, reputația excelentă, dar și inovație în mod constant și tradiția brandului pe piața din România.

„Prezența pentru al doilea an consecutiv pe podiumul Superbrands România este o recunoaștere a calității produselor noastre și a eforturilor constante făcute pentru a inova și a oferi clienților noștri servicii la cele mai înalte standarde.Trofeul Superbrands România reprezintă o onoare pentru noi, dar și un motiv în plus pentru a ne păstra același nivel ridicat de profesionalism și inovație în activitățile viitoare” a declarat dl. Constantin Hariton, directorul general al Saint Gobain Rigips

Cartea Superbrands pentru România, distribuită la nivel național si internaţional constituie, prin brandurile puternice intrate în program, un excepţional instrument de promovare a potenţialului pieţei româneşti, oferind o reflectare obiectivă şi credibilă a tendinţelor pieţei și a comportamentului consumatorului interesat din ce în ce mai mult de calitate şi respect.

Despre Saint-Gobain Rigips

Prezent de 20 de ani pe piața din România, lider al segmentului materialelor de construcții pe bază de ipsos, Saint-Gobain Rigips a investit continuu în creșterea nivelului de cunoștințe și aptitudini al celor ce lucrează cu produsele sale, numele companiei devenind un sinonim pentru categoria de gips-carton.

Saint-Gobain Rigips inovează an de an, propunând pieței noi produse ce răspund nevoilor de confort termic, acustic, de protecție la umezeală și la foc, precum și noi soluții pentru pereți, pardoseli, tencuieli și plafoane fixe sau demontabile, apte de a crea forme funcționale și estetice interesante în mall-uri, teatre, spitale și clinici, hoteluri, spații de învâțământ și chiar acasă la noi. Deși nu-l vedem, Rigips® este pretutindeni în viața noastră, zi de zi.

Compania are trei unităţi de producţie: o unitate de procesare a rocii în comuna Mihai Viteazu, judeţul Cluj, o fabrică de plăci de gips-carton şi o fabrică de ipsos de construcţii şi ipsos industrial, cu spaţii de depozitare proprii, toate situate în Turda, şi un depozit în Bucureşti. Întreaga echipă este formată din peste 250 de angajaţi, compania fiind prezentă la nivel național prin cei peste 200 de distribuitori.

Despre Saint-Gobain

Cu o îndelungată istorie la nivel internaţional, începută în Franţa în anul 1665, Grupul Saint-Gobain este liderul mondial în domeniul Habitat-ului şi al materialelor de construcţii, oferind soluţii inovatoare provocărilor critice ale prezentului: dezvoltare economică durabilă, eficienţă energetică şi protecţia mediului înconjurător.

Grupul operează în 64 de ţări şi numără peste 190.000 de angajaţi la nivel mondial. În 2013 vânzarile Saint-Gobain s-au ridicat la 42 miliarde de Euro. Inovaţia se află în centrul strategiei de dezvoltare a Grupului, care a fost inclus de Thomson Reuters printre cele mai inovatoare 100 de companii din lume. Bugetul destinat cercetării şi dezvoltării a atins în 2013 valoarea de 430 de milioane de euro.

Saint-Gobain este lider mondial, sau european, în toate domeniile sale de activitate.

În România, Saint-Gobain grupează patru societăţi (Saint-Gobain Construction Products cu diviziile Isover, PAM, Rigips şi Weber; Saint-Gobain Glass Romania cu diviziile Glass şi Abrazivi; MTI Impex Braşov şi Brodrene Dahl) cu circa 1100 de angajaţi şi operează douăsprezece unităţi de producţie în opt situri industriale localizate în Braşov, Brăneşti, Călăraşi, Ploieşti, Satu-Mare, Tulcea, Turda şi Suceava.

Bucuresti, 21.05.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.