Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sabatorile de Paste – prilej de advergame-uri tematice in Virtual Bucharest

În Virtual Bucharest, aprilie înseamnă luna surprizelor virtuale de Paşte. De la începutul lunii şi până pe 22 aprilie, este în plină desfăşurare „Vânătoarea de Ouă de Paşte – Easter Egg Hunt”! Zilnic, iepuraşul ascunde în diverse locuri din Bucureştiul Virtual ouă surpriză în care se găsesc premii în bani şi obiecte virtuale.
În duminica Paştelui, Coca-Cola susţine o Mega Vânătoare de Ouă cu premii în linden dolari – vor fi premii de 10.000 L$, 5.000 L$, 3.000 L$, 1000 L$ şi 500 L$ ascunse în cele mai neaşteptate locuri din Virtual Bucharest. Linden dolarul este moneda virtuală a platformei Second Life şi poate fi folosită pentru achiziţionarea de bunuri sau servicii în spaţiul virtual. Ouăle care vor intra în acest concurs vor fi uşor de recunoscut pentru că vor fi roşii şi inscripţionate Coca-Cola.

„Concret, jocul se desfăşoară astfel, când oul surpriză este descoperit, utilizatorul trebuie doar să dea click pe el şi primeşte automat premiul. Dupa ce a livrat premiul, oul se “autodistruge”. Este practic un advergame tematic în care se premiază abilitaţile de explorare şi tenacitatea utilizatorilor, fiind in acelaşi timp o modalitate amuzantă de cunoaştere a oraşului virtual. Premiile oferite de Coca-Cola sunt consistente si ne aşteptam la mulţi participanţi în duminica Paştelui” a declarat Aura Tatu Business Developer Chase Corp.

„Ideea unei „Vanători de ouă de Paşte” vine in completarea mesajul nostru în preajma sărbătorilor pascale: prieteni, masa de sarbatoare, Coca-Cola şi multa distractie. Pentru Coca–Cola, advergame-urile sunt vehicule alternative de marketing deoarece implică utilizatorii în misiuni cu obiective bine definite şi ne oferă multiple ocazii de interacţiune şi dialog cu publicul nostru. Second Life este un mediu interesant pentru noi, atât ca posibilităţi (componenta 3D şi gradul de personalizare foarte avansat) cât şi ca public ţintă, majoritatea fiind tineri cu vârste între 18-25 ani. a adaugat Natalia Stroe, Group Brand Manager băuturi răcoritoare carbogazoase, Coca-Cola România, Bulgaria şi Moldova.

La numai 4 luni de la deschidere, VIRTUAL BUCHAREST a devenit cel mai popular land românesc din Second Life şi promotorul creativităţii româneşti la nivel internaţional. Cu un trafic mediu zilnic de 35.000 şi cu o comunitate activă de utilizatori, VIRTUAL BUCHAREST găzduieşte şi susţine antreprenorii români care doresc să-şi promoveze produsele şi serviciile pe platforma virtuală Second Life. Aproximativ 20% din traficul VIRTUAL BUCHAREST este format din străini care vin să viziteze sau să facă cumpărături în oraşul virtual. Fie că sunt branduri exclusiv virtuale – Meghindo, 24 Shoo–Shoes, CIOF Architecture, Cartoon Kids, Noblesse Fashion, Baraka sau Builder’s Aids sau branduri reale, care folosesc platforma pentru capacităţile ei interactive – Kiss FM, Coca-Cola, blocuri.com, ServiceCasa.ro sau Rogalski Grigoriu Public Relations, în VIRTUAL BUCHAREST toţi aceştia beneficiază de trafic, expunere, vânzări şi interacţiune cu comunitatea la cel mai înalt nivel.

Bucuresti, 16.04.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.