Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Saatchi & Saatchi sprijina imaginea romanilor din Spania

prin campania „Români în Europa”

Saatchi & Saatchi va desfăşura un amplu proiect de comunicare pentru Agenţia pentru Strategii Guvernamentale (ASG), în perioada iulie – decembrie. Proiectul are ca scop îmbunătăţirea percepţiei asupra imigranţilor români în Spania, precum şi prevenirea şi combaterea prejudecăţilor faţă de comunităţile de români din străinătate.
Pentru implementarea proiectului, Saatchi & Saatchi a participat la o licitaţie riguroasă, bazată pe procedura dialogului competitiv care s-a desfăşurat în mai multe etape, în perioada martie – iunie 2008. În cadrul licitaţiei s-au înscris şase companii de comunicare dintre care patru au fost desemnate finaliste.  

„Români în Europa” este unul dintre cele mai complexe proiecte de comunicare care a fost vreodată desfăşurat având ca centru de coordonare România. Echipa de proiect Saatchi & Saatchi şi consorţiul care o sprijină au peste 15 ani de experienţă în domeniul strategiilor de comunicare şi a implementării acestora. Ne bucurăm că Saatchi & Saatchi are ocazia să lucreze pentru apărarea şi pentru îmbunătăţirea imaginii sutelor de mii de români de peste hotare”,a declarat Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi România.

Această campanie îşi propune să ofere o perspectivă corectă, obiectivă, echilibrată asupra subiectului sensibil al imigraţiei româneşti şi să genereze un contra-curent de opinie în spaţiul public spaniol. Grupurile ţintă vizate de campanie sunt: cetăţenii spanioli, în special cei din zonele cu comunităţi mari de români, mass-media din Spania, liderii de opinie, oamenii politici din Spania şi din România şi comunităţile de români din Spania.

Campania dezvoltată de agenţia Saatchi & Saatchi se numeşte “România pozitivă” şi are o acoperire naţională. Proiectul este implementat de o echipă internaţională din care face parte Saatchi & Saatchi Spania şi este coordonat de Saatchi & Saatchi România.

Campania „România pozitivă” are o abordare puternic emoţională menită să sublinieze cât mai vizibil valoarea incontestabilă adusă de către românii aflaţi pe teritoriul Spaniei, în diverse domenii de activitate, fără însă a fi ostentativă sau jignitoare la adresa cetăţenilor spanioli.

Conform datelor prezentate de către Institutului Naţional de Statistică din Spania (INS) şi comunicate de ASG, în iunie 2007, românii reprezentau a doua comunitate de imigranţi din Spania, cu un număr de 524.995 de persoane înscrise în registrele primăriilor locale, după marocani şi înaintea ecuadorienilor.

Bucuresti, 10.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.