Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Saatchi & Saatchi semneaza campania Yoplait Fruit Extreme

Saatchi & Saatchi a dezvoltat campania de comunicare offline pentru noua gamă de iaurturi premium cu fructe, Yoplait Fruit Extreme.

Agenţia a dezvoltat designul ambalajelor pentru cele trei arome disponibile: căpşuni, fructe de pădure şi ananas, precum şi campania de comunicare offline a noii game – spot TV, outdoor, print, in-store.

Conceptul campaniei ilustrează cum Yoplait Fruit Extreme oferă o experienţă a fructelor nemaîntâlnită, având cel mai mare conţinut de fructe existent într-un iaurt.

“Yoplait Fruit Extreme este iaurtul cu cea mai mare cantitate de fruct de pe piaţă. Pentru a comunica acest lucru am ilustrat cantitatea de fruct creând personajul Fruit Kong.

Sloganul Monstruos de fructos! rezumă atributele produsului într-un mod jucăuş, uşor de memorat”, explică creativii Saatchi & Saatchi.

Spotul TV a fost filmat în Lisabona la sfârşitul lunii ianuarie cu un regizor portughez. Post-producţia spotului TV a necesitat un proces complex care a durat peste 3 luni şi a fost facută la Paris.

"Suntem încântaţi de rezultatul acestui proiect “gigant”, remarcabil în contextul publicităţii locale actuale. Vreau să mulţumesc cu sinceritate reprezentanţilor Tnuva care au crezut şi ne-au susţinut ideea şi au îmbrăţişat-o cu pasiune şi răbdare", declară Jorg Riommi, Director de Creaţie Saatchi & Saatchi.

„Yoplait îşi surprinde din nou consumatorii, de aceasta dată cu o dublă inovaţie: de produs – prin gama Fruit Extreme ce oferă experienţa unică a bucaţilor mari de fructe în iaurt cremos răcoritor; şi de comunicare – prin Fruit Kong, personajul ce dramatizează foarte bine beneficiile acestei game” – spune Adriana Ionescu, Marketing Director Tnuva România.

Echipa Saatchi & Saatchi care a lucrat la campanie este formată din: Alexandra Ivan – Group Account Director, Liana Petraşcu – Account Manager, Ruxandra Stoicescu – Senior Account Manager, Jorg Riommi- Director de Creaţie, Ionuţ Vlad – Art director, Andreea Bagita – copywriter, Manager Producţie- Monica Garbur, Sunet: Chainsaw Audio, Casa de producţie: Saga Film, Producători: Alex Teodorescu şi Raluca Mateescu, Post-producţie – Chainsaw Europe, Editor post-producţie – Mihai Codleanu.

Echipa Tnuva care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Adriana Ionescu- Marketing Director, Mihaela Băbeanu – Senior Brand Manager, Angelica Oltean – Junior Brand Manager, Laura Matei – Research & Brand Manager.

SAATCHI & SAATCHI face parte din grupul Centrade, care oferă servicii specializate complete prin departamentele şi companiile componente. Dedicată aceluiasi credo ca şi întreaga reţea, Saatchi & Saatchi România îşi doreşte să fie un partener de afaceri care generează idei pentru a schimba lumea şi pentru a oferi rezultate memorabile. Printre cei mai importanţi clienţi Saatchi & Saatchi se număra: Toyota Romania, P&G (Ariel, Head&Shoulders, Pampers), Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips, Fiesta), PSI (Love Plus), United Way Romania, Special Olympics Romania.

Bucuresti, 18.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.