Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Saatchi & Saatchi + The Geeks comunică pragmatic pentru OLX

olx_eroii-pragmatici

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează „Eroii pragmatici”, noua campanie integrată pentru OLX, cea mai populară platformă de anunțuri din România.

„Eroii pragmatici” îi laudă pe românii cu idei, inițiativă, cei care găsesc mereu soluții la problemele de zi cu zi ale familiilor lor. OLX dorește să-i evidențieze în acest fel pe românii care aleg să folosească serviciile puse la dispoziție prin intermediul site-ului și aplicației mobile, subliniind caracterul lor pragmatic.


Campania este primul pas într-o nouă direcție de comunicare, pe care OLX îl urmează în urma unui proces strategic amplu, ce a presupus trecerea prin toate etapele dezvoltării unei noi poziționări: cercetare, strategie, creație și implementare.

„A pune anunț pe o platformă de anunțuri este, de cele mai multe ori, un gest care survine în urma unui proces de gândire pragmatic. De ce să mai țin în casă un obiect de care nu mai am nevoie? De ce să arunc ceva ce este aproape nou? De ce să irosesc timp încercând să-l dau prin intermediul prietenilor sau al altor platforme? Toate sunt întrebări pe care utilizatorii OLX și le pun înainte de a publica un anunț. Astfel, credem că alegerea OLX pentru publicarea respectivului anunț este doar o continuare pragmatică a deciziei pragmatice de a pune anunț. Pragmatic vorbind, uitându-ne la cifrele din research și analytics, credem că sunt motive serioase pentru a crede că OLX este singura platformă de care ai nevoie pentru a vinde eficient. Acesta este și motivul pentru care am ales să comunicăm pe teritoriul pragmatismului și pentru a-i lăuda pe românii care aleg OLX”. – Costin Radu -Managing Director & Head of Creative Planning, Saatchi & Saatchi + The Geeks

„România are nevoie de oameni pragmatici. Credem cu tărie că oamenii cu inițiativă, cei care fac lucrurile să se întâmple, sunt cei care duc țara noastră în direcția pozitivă și pe ei trebuie să-i punem în valoare, să-i facem cunoscuți, astfel încât să reprezinte modele confirmate pentru comunitățile din care fac parte. Aici intervine și rolul nostru ca brand. Având milioane de români care folosesc serviciile OLX, din comunități diferite – de la agricultori, la mămici, sportivi, meșteri sau mici antreprenori – e de datoria noastră să îi facem cunoscuți și să le spunem poveștile. Ei sunt cei care combat gândirea de tipul «nu se poate, n-am ce să fac»”. – Răzvan Acsente – Head of Marketing OLX Group

Campania include execuții TV, radio, OOH și digital. Spotul TV, regizat de Tom Wilson și produs de Studioset, poate fi urmărit aici:

Echipele care au contribuit la realizarea campaniei:

Din partea OLX: Cristina Sauciuc – PR & Brand Specialist, Marius Funie – Online Marketing Specialist, Răzvan Acsente – Head of Marketing, Cristina Gheorghițoiu – General Manager.

Din partea Saatchi & Saatchi + The Geeks: George Ilițoi – Copywriter, Ion Altieri Constantin – Designer, Paul Foltache – Senior Web Developer, Ileana Ghiță – Brand Communication Manager, Vlad Petre – Brand Communication Director, Costin Radu – Managing Director & Head of Creative Planning.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.