Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Saatchi & Saatchi castigatoare la New York Festivals

Saatchi & Saatchi România este singura agenţie românească premiată la festivalul internaţional de publicitate New York Festival 2008. Luni, 30 iunie, a avut loc ceremonia de decernare a premiilor competiţiei International Advertising Awards unde Saatchi & Saatchi a câştigat bronzul la categoria Print.

Lucrările câştigătoare la New York Festivals fac parte din campania “1961 Man, 1961 Woman, 1961 Boy” realizată pentru Head & Shoulders. Pe lângă campania premiată cu bronz, Saatchi & Saatchi are şi o lucrare câştigătoare a unui certificat de finalist tot în cadrul categoriei Print pentru campania “Asterisk”, realizată pentru Saprosan. Ambele campanii au fost premiate şi la Méribel Ad Festival 2007, unde Saatchi & Saatchi a câştigat la secţiunea Outdoor premiul din cadrul categoriei Beauty/Toiletries/Health cu campania "1961 Boy / 1961 Man / 1961 Woman" realizată pentru Procter& Gamble (Head&Shoulders), iar "Asterisk"  a câştigat la secţiunea "Press Cristal Winners".

“Suntem extrem de fericiţi că am câştigat acest premiu într-un festival internaţional prestigios ca cel de la New York. Acest premiu este important şi pentru că arată lumii potenţialul pieţei româneşti şi oportunităţile care apar într-o astfel de piaţă aflată în plină  evoluţie, un context în care practic se poate întâmpla orice. Dorim să mulţumim clientului P&G (Head & Shoulders) pentru viziunea sa şi  pentru decizia de a produce o campanie atât de diferită, complexă şi  curajoasă.”, declară Daniela Nedelschi şi Jorg Riommi, Deputy Creative Directors Saatchi & Saatchi România.

Jorg Riommi adaugă:  “Printul pentru Saprosan este de asemenea o realizare foarte  importantă pentru că aduce o soluţie "de sinteză" într-un segment mai curând aglomerat vizual – eu sunt foarte ataşat de acest print, poate  şi pentru că este prima lucrare pe care am produs-o în România.”

Echipa care a  contribuit la realizarea campaniei Head&Shoulders cu execuţiile "1961 Boy / 1961 Man / 1961 Woman" este formată din : Nick Hine, Creative Director; Daniela Nedelschi, Jorg Riommi, Arturo Vittorioso, Art Directors;  Jorg Riommi, Arturo Vittorioso, copywriteri iar la succesul campaniei "Asterisk" au contribuit: Nick Hine, Creative Director; Arturo Vittorioso, Art Director; Jorg Riommi, Copywriter.

Bucuresti, 02.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.