Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Marți seară, când emisiunea a fost lider de audiență, s-au încheiat preselecțiile „Chefi la cuțite”

Ultima ediție de preselecții „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență și a adus în fața chefilor ultimele cuțite împărțite celor care merg mai departe.

Emisiunea a fost marți seară, 29 martie, lider de piață în intervalul său de difuzare (20.30-22.58), cu o audiență medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 9,3 puncte de rating și 21,6 % cota de piață. Aproape 2 milioane de români la nivelul întregii țări au urmărit show-ul în minutul de maximă audiență de la 21.44.

Ultimele emoții s-au risipit aseară la „Chefi la cuțite”, ultimele farfurii au fost degustate și ultimele voturi împărțite. Jurații au avut parte de personaje neașteptate, de platinguri sofisticate și multe surprize în farfurie. O profesoară de religie din Brăila i-a convins că paella ei merită cuțitele, un bucătar din Sibiu, cu o experiență de invidiat în străinătate și care visează să schimbe fața gastronomiei românești, i-a impresionat pe chefi cu un desert îndelung lucrat și studiat, în vreme ce o bucătăreasă amatoare a demonstrat că iubirea pentru mâncare și talentul în bucătărie nu au vârstă.

De săptămâna viitoare, toți concurenții care au trecut de preselecții vor intra în Bootcamp. Fiecare va trebui să arate cât de bine stăpânește tehnica în bucătărie, cât de rapid este la cratiță și cât de inventiv în fața platingului. Rețete și probe alese de cei trei chefi vor strange și mai mult rândurile și vor aduce eliminări.  

Sursa: Kantar Media   
Copyright: ARMADATA S.R.L.    
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group   
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National    
Perioada 29 martie 2016

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.