free download 78 travel guides written by experts

S-au format deja trei cupluri in cadrul emisiunii “Mireasa pentru fiul meu”

Reality-showul matrimonial s-a clasat şi ieri pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor pe ambele intervale orare

Tensiunea creşte în casa “Mireasă pentru fiul meu”. Deşi trei cupluri s-au format deja în cadrul emisiunii, situaţia lor este momentan incertă, mai ales că alţi concurenţi încearcă să intervină în relaţiile aflate la început de drum. În cuplul Edina şi Dragoş au apărut deja momente de gelozie, Dragoş fiind cel mai curtat băiat din casă, iar Alexandra i-a atras atenţia unui alt concurent care intră astfel în competiţie cu partenerul ei, Victor. Astăzi, de la ora 14:00, telespectatorii vor descoperi cum stau lucrurile şi în cazul celui mai nou cuplu format în cadrul emisiunii. După ce a oscilat între două concurente, Ionuţ a luat decizia finală, formând astfel cu Diana cel de-al treilea cuplu din emisiune.

Ieri, 18 octombrie, “Mireasă pentru fiul meu”, emisiune moderată de Mirela Boureanu Vaida, s-a situat din nou în vârful clasamentului audienţelor înregistrând pe tronsonul orar 10:48 – 11:06, un rating de 1.8 % şi 15.3% cotă de piaţă la nivelul targetului 15-54 urban. Pe locul secund s-a situat postul Realitatea TV cu 1.2 % rating şi 10.6 procente cotă de piaţă. A treia poziţie a fost ocupată de Pro TV, care a înregistrat un rating de 0.8% şi 7.1% share.

Emisiunea a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval orar de difuzare, 13:59 – 15:59, înregistrând la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 1.5 % şi 13.1 % share. A doua poziţie în clasamentul audienţelor a fost ocupată de postul Pro TV cu 1 % rating şi 9 % cotă de piaţă. Al treilea loc a fost ocupat de postul Kanal D, cu 0.8 % rating şi 7.1% share.

“Mireasă pentru fiul meu”, emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida va fi difuzată săptămâna aceasta în două intervale orare, de la 10.50 şi de la ora 14.00, urmând ca sâmbătă, telespectatorii să revadă concurenţii lor preferaţi şi în cadrul ediţiei de gală, difuzată de la ora 14:00. Încă din primele zile de difuzare, reality-showul a reuşit să aducă în casele românilor emoţie, suspans şi momente inedite, iar telespectatorii au rămas în faţa micilor ecrane, fapt confirmat şi de cifrele de audienţă.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targetul 15-54 urban
Perioada 18 octombrie 2011


Bucuresti, 19.10.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *