Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

S-au deschis urnele de vot pentru Grand Spoof 2012

81 de lucrări finaliste asteaptă să fie votate în cadrul singurei competiţii de parodiat reclame din România, pe platforma The Creator. Pasionaţii de publicitate au avut 4 săptămâni la dispoziţie să îşi înscrie lucrările, urmând ca până pe 8 august să aibă loc perioada de votare, care va decide câstigătorii celor două premii puse în joc la Grand Spoof, oferit de Ciuc Premium.

Autorul spoof-ului care va strânge cele mai multe voturi pe pagina competiţiei va fi premiat cu suma de 3.000 RON, iar cel care reuşeşte să strângă pentru spoof-ul său cel mai mare punctaj din partea juriului profesionist va fi recompensat cu suma de 4.000 RON.

Specialiştii în comunicare care formează juriul din acest an sunt: Laurenţiu Semeniuc (Senior Strategic Planner, 23 Communication Ideas); Sergiu Floroaia (One-liner Comedian); Patrick de Hillerin (Ziarist Catavencii, membru al echipei Happyfish, câstigătoare la Grand Spoof 2009); Tudor Botezatu (realizator spoof "Budai Beer", locul 2 la Grand Spoof 2009); Horia Hotăran (Project Manager, Blue Idea) si Gabriela Gălăţanu (Group Brand Manager, Heineken România). Cei 6 juraţi vor da note de la 1 la 10 fiecărei lucrări înscrise, iar în cazul egalităţii primele două poziţii vor fi ierarhizate de comun acord.

Cele mai bune 10 spoof-uri înscrise la această ediţie vor face subiectul unei proiecţii ce va avea loc în cadrul ADfel, în seara de 16 august, începând cu orele 21:00, la terasa Fabrica (str. 11 iunie, nr.50, Bucureşti).

Ce este un spoof?

Un spoof, în cadrul acestei competiţii, este definit ca o parodie ce face referire la o reclamă cunoscută, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte mărci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simplă parodie. Cu toate acestea, spoof-ul nu este plagiat sau reclamă comparativă (ilegală în România), ci recreează în mod original elemente care amintesc de reclama iniţială, pentru a le reinterpreta şi pentru a crea un nou sens.

Bucuresti, 19.07.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.