Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

S-au deschis inscrierile la Bucuresti Business Days

– Antreprenoriat și management de succes în noua paradigmă economică –

Între 29 și 30 noiembrie 2011, în București, la Willbrook Platinum Business & Convention Center, are loc cea de-a cincea ediție din suita de evenimente Business Days, dedicată comunității de afaceri locale și nu numai. Evenimentul București Business Days este cel de al treilea de anul acesta, după două evenimente de anvergură organizate în provincie, care au reușit să reunească fiecare peste 500 de participanți veniți din toate colțurile țării, alături de o suită de vorbitori consacrați – nume sonore din business-ul românesc, facilitatori cu experiență, antreprenori de succes și invitați speciali: Timișoara Business Days (martie 2011, focus pe tehnologie) și Brașov Business Days (septembrie 2011, focus pe turism).

Evenimentul va menține structura și modul de organizare de la evenimentele anterioare, concepute și construite pe ideea de a crea o platformă de oportunități și business networking pentru antreprenorii și managerii români. Sunt singurele evenimente care integrează în jurul ideii de business networking interesele celor trei mari categorii de stakeholderi ce iau parte la ele: participanți, speakeri și parteneri.

Menținându-și orientarea asupra antreprenoriatului și tehnicilor de management, ediția București Business Days va avea un focus secundar asupra domeniului economic-financiar-bancar și va include:
· peste 70 de speakeri de top;
· 6 conferințe:
         – 4 conferințe dedicate factorilor de decizie și celor implicați în decizii strategice;
         – o conferință dedicată managerilor de resurse umane (în parteneriat cu Revista Cariere);
         – o conferință dedicată directorilor de vânzări (în parteneriat cu Accelera Business Strategy);
· 16 workshop-uri;
· 4 sesiuni de Business Networking;
· degustări de vinuri celebre și de produse sănătoase;
· numeroase concursuri și o tombolă cu sute de premii;
· 2 mese rotunde dedicate elitei mediului de afaceri cu invitați speciali;
· o expoziție tematică.

Pentru prima dată în seria de evenimente, cele patru conferințe de la București Business Days vor aborda o temă comună, pentru a ajuta factorii de decizie din companiile românești să primească o viziune din patru perspective diferite, din partea a patru categorii de oameni de afaceri diferiți (reprezentanți de seamă în domeniul lor): specialiști în finanțe, fiscalitate și bănci; investitori, fonduri de investiții, consultanți, business angels, antreprenori sociali, pionieri vizionari; top manageri din companii foarte mari, internaționale; antreprenori de succes din diverse domenii.

Astfel, conferințele vor dezbate tendințele și trendurile pe care le vor lua afacerile în urma traversării acestor vremuri economice tulburi. Participanții vor avea ocazia de a primi feedback din partea celor patru categorii de oameni de afaceri și cu privire la perspectiva lor asupra finanțării afacerilor: fie că este vorba despre cei care oferă banii, fie că este vorba de cei care au nevoie de finanțare pentru derularea și dezvoltarea afacerilor.

Un alt element de noutate în ceea ce privește această ediție îl reprezintă faptul că București Business Days va avea o componentă vizionară. Conferințele și workshop-urile acestei ediții sunt concepute în așa fel încât să-i ajute pe participanți – oameni de afaceri (fie ei antreprenori sau manageri) – să identifice care sunt abilitățile potrivite pentru a face față noilor provocări în drumul spre succes al fiecăruia.

Vom discuta – împreună cu invitații noștri – despre felul în care criza economică a modificat structura și dinamica mediului de afaceri românesc, pornind de la schimbarea comportamentului de consum și până la adaptarea antreprenorilor, investitorilor și managerilor la noile condiții economice.

Pentru acest scop, îi vom aduce la un loc pe cei care scriu acum istorie în economia românească, alături de consultanți, specialiști, traineri și speakeri motivaționali, fiecare dintre aceștia împărtășindu-și viziunea cu privire la modul în care oamenii de afaceri din România vor trebui să-și modifice comportamentele în contextul noii paradigme economice în formare în România.

Printre invitații acestei ediții, menționăm: Mișu Negrițoiu, Mukul Pal, Felix Daniliuc, Valeriu Nistor, Laurențiu Ispir, Victor Anastasiu, Irina Anghel, Daniel Vișoiu, Gabriel Biriș, Daniel Vișoiu, Bogdan Balaci, Mihai Iordache, Violeta Ciurel, Cristian Secoșan, Florin Câmpeanu, Daiana Voicu, Marius Ghenea, Vlad Stan, Florentin Banu, Mihai Marcu, Radu Georgescu, Rucsandra Hurezeanu, Adrian Florea, Bogdan Comănescu, Andy Szekely, Sam Schwartz. Lista completă și mai multe detalii despre speakeri sunt disponibile pe site-ul evenimentului.

Modalitățile de acces la eveniment sunt flexibile și variate, costurile de participare pornind de la 50 Euro (acces la un singur workshop) și până 150 Euro (tichet VIP 2 – acces complet la conferințe și workshop-uri și la toate manifestările satelit), fiind acordate reduceri de până la 15% pentru înregistrările până la data de 8 noiembrie (inclusiv), respectiv 10% pentru înregistrările din perioada 9-15 noiembrie.

Mai multe detalii despre aceste oferte, despre variantele de acces, dar și despre diversele concursuri cu premii constând în tichete de acces gratuit pot fi găsite pe site-ul evenimentului – //bucuresti.businessdays.ro și pe blogul //www.businessdays.ro/blog.

Despre Business Days

După succesul de anul trecut al celor doua ediții, ambele organizate la Târgu Mureș (în martie și septembrie), Business Days continuă în anul 2011 cu o serie nouă de evenimente dedicate antreprenoriatului și managementului, extinse la nivel național:
· Timișoara Business Days a avut loc în perioada 30-31 martie 2011;
· Brașov Business Days a avut loc în perioada 28-30 septembrie 2011;
· București Business Days va avea loc în perioada 29-30 noiembrie 2011.

Evenimentele sunt organizate cu scopul de a dinamiza mediul de afaceri și sunt centrate pe subiecte de interes legate de antreprenoriat și management, oferind antreprenorilor și managerilor din companiile românești idei inspiraționale, exemple motivaționale, analize pertinente, estimări ale trendurilor viitoare din diverse domenii, business networking de calitate, posibilitatea de a învăța de la cei mai buni specialiști, de a identifica noi oportunități, de a găsi potențiali parteneri de afaceri și colaboratori.

București Business Days este organizat de ADESCO (Asociația Dezvoltatorilor de Soluții de Comunicare Online) și Newfield Consulting, cu sprijinul Accelera Business Strategy, BNI, Revista Cariere, Complete Training, Rentrop & Straton, Yuub și cu susținerea Willbrook Business & Convention Center.

Parteneri: Ascendis, Autonom Rent-a-Car, Borsec, Bosch, Breb Consulting, CarpaTour, Dallmayr Kaffe, Universul Juridic, Hart, The Diamond Club, IBM, Lugera & Makler, Microsoft, MindQuilt, Nikon, Photolife, PNI, ProTours, Promoteus, PwC, Real Hipermarket, RMKT, Roland Garies Consulting, Rowmania, Siemens, SmsLink.ro, Soluții Avansate, Tandem Call Center, UniCredit Țiriac Bank, UPC, Willbrook International, Zenonni.

Parteneri media: Best Jobs, Career Advisor, Cariere – Jurnal de leadership, CariereOnline.ro, HR Manager, În Oraș.ro, Manager.ro, The Money Chanel, Money.ro, Neogen, Portal HR, AIDA, România Liberă, Startups.ro, Tjobs.ro, Transindex, Trilulilu, Új Magyar Szó, Witmo, Ziare.com, Ziare.ro, Zile și Nopți, Zumzi.

Bucuresti, 08.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.