Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

S-a lansat www.emic.ro, platforma online care te scapa de stocuri

Brandage anunţă lansarea oficială a platformei eMIC.ro, platforma de comerţ online destinată companiilor care au nevoie de un nou canal de distribuţie şi vânzare.

Platforma de comerţ online www.emic.ro, deţinută de compania Brandage, s-a lansat oficial după o perioada de testare intensă. eMIC.ro reprezintă o soluţie online de lichidare a stocurilor. Este un canal de distribuţie ideal pentru vânzarea produselor cu rotaţie lentă, a produselor capăt de gamă sau a produselor cu ambalaje uşor deteriorate.

Manuela Silica, Project Managerul eMIC.ro, a declarat că aşteptările privind succesul platformei eMIC.ro au fost confirmate şi s-a decis lansarea oficială a acesteia.

“Acest tip de business avea nevoie să fie testat, fiind un concept nou pentru România, cu un model de business inovator. Rezultatele obţinute în această perioadă ne-au demonstrat că proiectul are potenţial şi avem încredere că platforma va avea un ritm de creştere deosebit.

eMIC.ro reprezintă în momentul de faţă o soluţie reală şi eficientă pentru dezvoltarea afacerilor partenerilor noştri”.

Echipa eMIC.ro oferă suport complet pentru partenerii săi pe durata întregului proces de vânzare: gestionarea comenzilor, logistică şi promovare. Parteneriatul cu emic.ro oferă companiilor avantajul de a-şi proteja politica de preţuri şi canalele proprii de distribuţie, beneficiind în acelaşi timp de un nou canal de vânzare sigur şi rapid (mai multe detalii pe www.emic.ro/parteneri).

 

Bucuresti, 28.11.2012

{mosloadposition user9}
În prezent, consumatorii îşi doresc să cumpere produse de calitate, dar nu mai sunt dispuşi să plătească preţul întreg. Scopul eMIC.ro este să aducă în acelaşi loc acest tip de consumator, cu apetit mare pentru shopping, dar atent la preţ şi produse de calitate cu discount-uri deosebite, astfel încât să existe o situaţie win-win.

“Comercializând produse cu cerere mare la preţuri foarte avantajoase, către o audienţă în căutare de astfel de oferte, rezultă o reţetă de succes. Adăugând avantajele oferite de internet şi dezvoltarea intensă a comerţului online, putem spune cu certitudine că acest business va performa. De asemenea, proiecte similare precum www.ibood.com, care funcţionează cu succes în 19 ţări din Europa sau www.woot.com, în SUA, ne confirmă încrederea că eMIC.ro va reuşi pe piaţa din România”, au declarat reprezentanţii Brandage.

Magazinul online eMIC.ro este atestat TRUSTED.ro, marcă de încredere obţinută în luna iunie 2012, în urma întrunirii condiţiilor necesare impuse de Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online. De asemenea, eMIC.ro se mândreşte cu două nominalizări ân cadrul Galei Premiilor eCommerce 2012.

Comunitatea eMIC.ro numără peste 25.000 de membri, iar pagina de Facebook are peste 28.000 de fani (www.facebook.com/myemic). Printre brandurile care sunt comercializate prin intermediul eMIC.ro se numără: Singer, Lamonza, Asus, Microsoft, Logitech, Timberland, Guess, Moschino, Fischer sau Clatronic. Peste 40 de parteneri au ales să îşi vândă produsele prin intermediul platformei online, aceştia găsind în eMIC.ro soluţia de a lichida stocurile şi de a vinde mai mult, fără alte costuri suplimentare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *