Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

S-a incheiat primul eveniment dedicat publicitatii indoor

Jucătorii importanţi din publicitatea indoor s-au întâlnit astăzi la Cluj-Napoca, în cadrul Indoor 2007, primul eveniment dedicat acestui segment din media, organizat de Spotlite Advertising, cu sprijinul Technova Invest şi Global Eye Investments.  La sala de conferinţe a hotelului City Plaza s-au reunit reprezentanţii principalelor firme de indoor (Elevate, Oops Media, Oops Media, Salon Style şi Brand Management), împreună cu agenţiile de publicitate locale, companii locale şi mass-media. Prezentările susţinute în cadrul evenimentului au fost structurate în 2 sesiuni, sub formă de panel interactiv. În prima sesiune, au luat cuvântul Tudor Maxim – Elevate, Stan Constantin – Oops Media şi Salon Style,  Laurenţiu Jiga şi Răzvan Marincoi – Brand Management.

Tudor Maxim a trecut în revistă formele de publicitate indoor din România, alături de un studiu de caz al Elevate, principalul furnizor de spaţiu media pe nişa de lifturi.

Stan Constantin a vorbit audienţei despre începuturile Oops Media, pionieri pe piaţa de indoor cu reclama în toalete cât şi despre Salon Style, al doilea proiect al lor realizat în colaborare cu o firmă britanică. Salon Style este specializată pe furnizarea de spaţiu media de reclamă în saloane de înfrumuseţare, coafoare şi frizerii.

Reprezentanţii Brand Management, Laurenţiu Jiga şi Răzvan Marincoi au făcut o prezentare generală a companiei şi a serviciilor (publicitate în centre comerciale, parcări şi centre de afaceri), oferind mai multe informaţii despre studiul realizat asupra comportamentul consumatorului în mall-uri. În pauză, participanţii au putut admira expoziţia cu printurile câştigătoare la AdPrint 2007.

În cea de-a doua parte a conferinţei, cei care au luat cuvântul au fost Alina Glăvan şi Eugenia Scarlat – Indoor Media şi Gabriel Faflei împreună cu Dan Ionescu – Monopoly Media.

Indoor Media a vorbit despre provocarea pe care o poate reprezenta mediul indoor în obţinerea premiilor în festivalele de publicitate şi despre proiectele speciale pe care le-au dezvoltat în sălile de fitness, campusuri universitare şi cinematografe.
Reprezentanţii Monopoly Media au încheiat conferinţa cu o prezentare despre in-store tv şi despre afacerea dezvoltată în domeniul televiziunii digitale cu circuit închis din România.

În cadrul workshop-ului dedicat firmelor de publicitate indoor, s-au făcut primii paşi în direcţia constituirii Asociaţiei de Publicitate Indoor din România.
Indoor 2007 s-a realizat cu sprijinul Elevate, Oops Media, Monopoly Media, Brand Management, Indoor Media, Salon Style, iar ca parteneri media au fost: IQADS, Smart Financial şi Cotidianul.

Bucuresti, 16.11.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.