Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

S-a incheiat cea de-a saptea editie a campaniei „Te asteptam in librarie”

Desfăşurată în perioada 1 august – 1 noiembrie 2015, campania „Te aşteptăm în librărie”, susţinută de către Editura Herald, a luat sfârşit. Sloganul din acest an al campaniei, „Citeşte sănătos! Terapie prin lectură intensivă”, a atras atenţia asupra importanţei lecturii pentru bunăstarea şi echilibrul personal. Cu sprijinul a peste 150 de librării din Bucureşti şi din ţară, mesajul cultural a ajuns la aproximativ 15.000 de oameni şi a stimulat achiziţia de carte, vânzările înregistrând o creştere cu 20% mai mare faţă de ediţia din 2014.

Având o tradiţie de şapte ani, proiectul „Te aşteptăm în librărie” şi-a propus ca alături de librării şi librari să creeze un context cultural prietenos care promovează actul cunoaşterii şi al descoperirii universului cărţilor.

Ca în fiecare an, publicul care participat la campanie a apreciat titlurile ce abordează teme diferite ce ţin de psihologie, ştiinţă, educaţie, spiritualitate, în special acele titluri care dezvăluie modalităţi de menţinere a tonusului fizic şi mental. Anul acesta, cea mai cumpărată carte a fost Înţelepciunea nesiguranţei, a autorului de origine britanică Alan Watts. Abordarea integrativă a principiilor mindfulness a adus o creştere semnificativă a interesului pentru această dimensiune, Mindfulness zi de zi ,de Jon Kabat-Zinn, devenind unul dintre titlurile cele mai solicitate. Reţeta pentru drumul către o viaţă împlinită a oferit-o Joseph Campbell, în celebra carte Căi ale fericirii. Mitologie şi transformare personală, care face o paralelă între mituri şi natura umană, pentru o mai bună înţelegere a conştiinţei colective. Cititorii s-au aplecat, ca de fiecare dată, şi asupra doctrinelor Zen, achiziţionând, într-un număr foarte mare de exemplare, titlul Mintea Zen, Mintea Începătorului, de Shunryu Suzuki.

Tot cu intenţia de a invita un număr cât mai mare de cititori în librării, Editura Herald a organizat în decursul celor trei luni de campanie o serie de evenimente care au susţinut mesajul tonic al întregii iniţiative. Cu prilejul împlinirii a 100 de ani de la naşterea autorului Alan Watts, cu sprijinul Librăriei „Mihai Eminescu” în Bucureşti şi cel al Librăriei Bookstory din Cluj-Napoca, au avut loc două întâlniri în cadrul cărora publicul a avut şansa să aprofundeze învăţăturile transmise de autor. Evenimentul central al campaniei a fost „Lectura ca terapie” care a avut loc la Ceainăria Cărtureşti Verona şi le-a oferit participanţilor motive pentru care lectura poate fi un mod eficient de îmbunătăţire a vieţii cotidiene şi, totodată, de îmbogăţire a minţii şi sufletului. Finalul de campanie a fost marcat de un „Workshop de transformare şi bunăstare personală” care a avut loc la Librăria CLB „Mihail Sadoveanu”, în cadrul căruia au fost explorate metode terapeutice actuale de optimizare fizică şi psihică, din perspectiva psihologiei cognitiv-comportamentale.

Pentru campania „Citeşte sănătos! Terapie prin lectură intensivă”, Editura Herald a recomandat publicului titluri prin intermediul cataloagelor de prezentare distribuite în librării, dar şi pe site-ul dedicat campaniei: Te aşteptăm în librărie. Sprijinul celor peste 50 de parteneri media care au fost alături în această iniţiativă culturală, oferind intervenţii în emisiuni radio, articole originale despre desfăşurarea campaniei, recenzii de cărţi, machete print, newslettere şi bannere active etc., a garantat vizibilitatea necesară pentru succesul înregistrat. Editura Herald se bucură de deschiderea cu care a fost întâmpinată campania atât de librării şi librari, cât şi de cititorii care sunt din ce în ce mai interesaţi de o cunoaştere mult mai profundă şi care tind către o mai amplă descoperire de sine, manifestând un mare interes pentru modelul editorial promovat.

ORGANIZATOR: Editura Herald

PARTENERI MEDIA: Radio România Cultural, Radio Itsy Bitsy, Sănătatea de azi, Femeia de azi, România Liberă, Radio România Actualităţi, Radio România Bucureşti FM, Radio România Antena Satelor, Radio România Târgu Mureş, Radio România Iaşi, Cinemagia, Himalaya Wellness, Fundaţia Calea Victoriei, Preţuieşte Clipa, Ziarul de Iaşi, Braşovul Tău, PRwave, Societatesicultura.ro, Agentiadecarte.ro, RomaniaPozitiva.ro, Artline.ro, ArtOut, Hyperliteratura, Damaideparte.ro, Bookblog.ro, Bookuria.info, Bookaholic.ro, Bookhub, Booktopia.ro, Totul despre mame, GoKid!, Mămica urbană, Suntpitic.ro, Calendarul Magic, Casa Mea, Căminul, Raftul cu Idei, Filme-Carti.ro, Gratuitor, Trăieşte conştient, Festivaluri Româneşti, Lumea Mare, Rabbit Media.

Bucuresti, 05.11.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.