Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rusu+Bortun Brand Growers iscaleste comunicarea Galei Societatii Civile 2010

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a realizat campania de comunicare pentru cea de-a VIII-a editie a Galei Societatii Civile.

Daca anul trecut, mesajul campaniei era „Binele o duce rau in Romania”, in acest an, Gala Societatii Civile a ales sa vada insulele de bine din marea de rau. Campania „E mai mult Bine decat crezi. Ajuta-l sa creasca!” incearca sa ne deschida ochii si sa ne arate jumatatea plina a paharului.

"Ce e Binele? Cum il recunosti? Il ajuti sa creasca atunci cand il vezi ca se chinuie? O ducea Binele rau? Poate fi mai mult decat crezi? Poate fi mai mare si mai vizibil? Intrebari complicate, intrebari simple, la care raspunsul vine de la oameni mai complicati sau mai simpli, oameni diferiti care au in comun bunul simt, optimismul si altruismul de a face de unii singuri ceea ce ar fi infinit mai usor de facut impreuna. Asta e Gala Societatii Civile, un sambure de optimism, un loc, o seara in care simti ca se poate. Un proiect pentru mai bine, pentru oameni mai buni. Si atunci, desi Binele o duce la fel de rau, nu-ti mai vine sa tot spui asta celor optimisti. Asa ca am gasit o cale de a spune cumva acelasi lucru, pe un ton pozitiv si cu o solutie atasata problemei. Da, e mai mult Bine decat crezi, trebuie doar sa fii mai atent, mai dispus sa il vezi, sa ai nobletea de a nu-l mai lasa niciodata singur" declara Marc Bortun, Senior Designer & Creative Partner la Rusu+Bortun Brand Growers.

Echipa Rusu+Bortun Brand Growers a fost formata din Catalin Rusu – Creative Director & Copywriter, Marc Bortun – Senior Designer & Creative Partner, Luiza Olaru – Project Manager, Luca Dinulescu – Regizor si Anca Uscatescu – DTP & Postproduction Manager.

Echipa de proiect a Galei Societatii Civile, condusa de Florentina Loloiu, Director Executiv, a colaborat pentru organizarea editiei 2010 cu alte doua unitati de business ale grupului Millenium Communications: BORTUN•OLTEANU (Oana Dobre, Deputy MD si Laura Banica, PR Manager) si divizia de BTL (Dan Ungureanu, Director de eveniment si Cristina Vrabie, Account Manager).

Fotografiile campaniei poarta semnatura celor de la Carioca, iar productia spotului TV a fost asigurata de echipa Hi-Fi Production condusa de Laura Georgescu-Baron.

„Recunosc ca orice proiect pentru mine inseamna o provocare. Cand ideea este foarte buna intervine si satisfactia ca ai avut oportunitatea de a partcipa la realizarea proiectului. A fost o experienta foarte placuta sa colaborez cu o echipa de profesionisti de la Millenium Communications si Rusu+Bortun Brand Growers. Atat eu, cat si colegii mei, am indragit acest proiect pentru Gala Societatii Civile. Speram ca si anul viitor sa avem ocazia sa ne implicam in cea de-a IX-a editie a proiectului. Multumim, de asemenea, actritei Lucia Maier care ni s-a alaturat acestui proiect cu tot sufletul” a declarat Laura Georgescu-Baron, Hi-Fi Production.

"Suntem bucurosi ca am facut parte din echipa care a lucrat la aceasta campanie. Gala Societatii Civile este un proiect frumos care are continuitate si care in acest an inglobeaza o particica din contributia noastra, fapt pentru care ne simtim onorati" a declarat Mircea Dicu, Producer, Carioca.

Rusu+Bortun Brand Growers se pozitioneaza ca agentie de strategie si manifestare de brand. Este prima companie structurata ca agentie de brand ce ofera si servicii de comunicare externa, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului.

Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy, Turul Phenomenal Gillette, Old Spice Elvetia), ING Bank, EuroMiniStorage, Cosmote, Hostway Romania, Explore Travel, Grupul Realitatea Catavencu, Medicover Romania, The Parts Group (Italoparts, Logisticon, Car-life), Conadi Real Estate, Petprod, Romspedition Logistik (Auto1one, Auto1one Broker de Asigurare), Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Samsung Romania, Unilever (Rama, Becel, Kaliakra – Bulgaria), Technophar.

Printre brand-urile crescute de Rusu+Bortun se afla: Cratima, Autism Romania, 3rdEYE, Brand Relations, Conformist, Prego, Extenso, Becker Consult, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet, Blogway, Markit, Logisticon, The Parts, Bortun•Olteanu, Greenworks, EcoEnergia, TabaRama, Identis, Reveloper.com, Auto1one, salvamoviata.ro, Smark sau adoptaunong.ro.

Bucuresti, 09.06.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.