Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rusu+Bortun Brand Growers comunica pentru TEDx Bucharest 2010

Agenţia de strategie şi manifestare de brand Rusu+Borţun Brand Growers a realizat campania de comunicare pentru TEDx Bucharest, 2010.

TEDx este un eveniment internaţional de tehnologie, entertainment şi design organizat la Bucureşti pentru cea de-a doua oară şi  reuneşte unii dintre cei mai importanţi gânditori, speakeri, oameni de business, sportivi şi oameni remarcabili din lumea largă.

Rusu+Borţun Brand Growers au fost abordaţi de către organizatori cu misiunea de a realiza campania de comunicare a acestui eveniment, campanie ce trebuia să “explice” evenimentul şi să-i crească gradul de awareness în vederea vânzării unui număr triplu de bilete faţă de ediţia din 2009.

Provocarea acestui proiect a constat în alegerea mesajului campaniei. Însuşi faptul că TED este un brand foarte bine construit, bazat pe un concept excepţional – “Ideas worth spreading” – a constituit cea mai mare dilemă. Ce ai fi putut să comunici în condiţiile în care orice beneficiu al TED era la fel de convingător şi atrăgător ca următorul?

În cele din urmă, soluţia a fost simplă: “Nu am dorit să explicăm TEDx întrucât el oferă câte ceva diferit oricărui participant, vorbitor sau simplu privitor. Astfel, cea mai simplă cale să devii fan este pur şi simplu să urmăreşti unul dintre discursuri. Ar fi fost păcat să-l claustrăm într-un singur concept – oricât de iscusit ar fi. Ne-am dat seama că, până la urmă, e “un spectacol de idei” – concept ce a fundamentat execuţiile: moduri diferite şi interesante de a chema oamenii la ceva diferit şi interesant. Am spus multe despre TED, din perspective diferite, pe tonuri diferite, toate la fel de adevărate”, explică Ileana Chemenschi, Brand Consultant la Rusu+Borţun Brand Growers.

Din punct de vedere al execuţiilor, proiectul TEDx a fost unul extrem de frumos: ”Nu toate zilele sunt la fel în viaţa de agenţie. Sunt speciale zilele în care intră pe uşă un brief ce creează entuziasm. Ca un client atipic într-un magazin, un connoisseur, genul “open minded” pe care vrei să-l serveşti cât mai des. Aşa a fost TEDx. Ştiam că va naşte pasiuni însă nivelul de entuziasm generat a fost chiar peste aşteptările mele”, declară Marc Borţun, Senior Designer & Creative Partner la Rusu+Borţun Brand Growers.

Echipa Rusu+Borţun Brand Growers ce a dezvoltat acest proiect este compusă din: Marc Borţun – Senior Designer & Creative Partner, Ileana Chermenschi – Brand Consultant, Alexandru Boeangiu – Copywriter, Radu Răpeanu – Junior Copywriter, Sonia Balogh – Account Executive şi Cătălin Rusu – Creative Director.

Din partea clientului: Carmen Oprea – Manager de proiect.

Bucuresti, 04.10.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.