Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

RubinShop.ro la doi ani de la lansare: crestere constanta a vanzarilor

si adaptare la cerintele clientilor

RubinShop.ro, magazin online B2B cu ambalaje si accesorii pentru bijuterii, a fost lansat in iunie 2012 si de atunci a inregistrat o crestere constanta a vanzarilor, consolidandu-si pozitia pe piata. „La doi ani de la lansare constatam cu bucurie ca site-ul confirma previziunile noastre si ca a castigat deja clienti fideli. Ca o noutate, anul   acesta am livrat si prima comanda in afara granitelor, in Republica Moldova, fapt ce nu face altceva decat sa ne motiveze sa venim mereu in intampinarea cerintelor clientilor nostri – la sugestia carora am adus, de altfel, cateva game noi de produse de pe site – cu produse de calitate la preturi extrem de avantajoase” a declarat Florin Pantelimon, Managing Partner si Administrator Rubin 2000, companie ce detine site-ul Rubinshop.ro.

Cele mai comandate produse sunt cele din Colectia 3000 si Colectia RE – din gama cutiutelor de catifea; colectiile LE-PEL si LA-ECO din cadrul gamei de imitatie din piele; Colectia R si Colectia WU din cadrul gamei cutiutelor din lemn. Cea mai solicitata gama este cea a cutiutelor de carton, colectiile PHL, THH si EC fiind cele mai cautate.

RubinShop.ro are in prezent aproximativ 800 de clienti inregistrati pe site. Dintre acestia, aproximativ 45% sunt clienti activi, facand comenzi regulate pe site, valoarea medie a cosului de cumparaturi fiind de 300 de lei. Cifra de afaceri a site-ului a cunoscut o crestere constanta: 33.600 lei in 2012 (de la lansarea din iunie si pana la sfasitul anului); 84.000 lei in 2013, iar in acest an a inregistrat o crestere de 30% in primele 6 luni ale lui 2014, comparativ cu aceeasi perioada a lui 2013, realizand, astfel, vanzari in valoare de 54.600 lei.

Inca de la lansarea site-ului au fost concepute oferte lunare, cu preturi speciale la ambalajele, cutiutele si panourile pentru bijuterii. Acest concept s-a dovedit a fi unul de succes, aproximativ 30% dintre comenzi continand minim un produs din cele incluse in oferta lunara. Majoritatea clientilor sunt din Romania, dar au existat si comenzi din Republica Moldova si Bulgaria.

Avantajul oferit de RubinShop.ro este modul de administrare a stocului de produse, astfel incat sa nu existe perioade in care acesta sa fie scazut. Timpul de procesare al comenzii este scurt, astfel incat comenzile sunt livrate cat mai rapid catre clienti, oriunde in tara, prin curier.

„In 2014 vom continua sa investim in dezvoltarea si imbunatatirea experientei clientilor in ceea ce priveste navigarea pe site” a mai adaugat Florin Pantelimon. „In 2014 mizam pe cresterea cifrei de afaceri tocmai pentru ca oferim o gama foarte diversificata de ambalaje si accesorii pentru bijuterii la preturi foarte bune.”

Site-ul este disponibil in urmatoarele variantele de limbi: romana, engleza, italiana si germana, produsele fiind expediate din stoc oriunde in lume in cel mai scurt timp posibil. RubinShop.ro ofera in prezent o gama bogata de cutii din carton, catifea, lemn si imitatie piele, precum si panouri pentru expunerea bijuteriilor si accesorii pentru acestea.

Pentru a veni in intampinarea vizitatorilor, pe site se afla o categorie dedicata ocaziilor speciale precum Craciunul, Pastele, Valentine’s Day, nunta, botezul etc. Exista, de asemenea, si o sectiune cu lichidari de stoc.

Bucuresti, 27.05.2014

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.