Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

RTB House inaugurează AI Marketing Lab – noua divizie adresată publisherilor și advertiserilor

RTB House, compania globală care oferă tehnologie avansată de retargeting pentru brandurile de top din întreaga lume, pune bazele unei noi divizii de cercetare, AI Marketing Lab. Aceasta va cerceta și va dezvolta soluții de marketing de ultimă generație atât pentru publisheri, cât și pentru advertiseri. Bugetul pentru primul an de activitate al AI Marketing Lab este de cinci milioane de dolari.

După implementarea cu succes a algoritmilor de deep learning în toate procesele de optimizare ale campaniilor sale, RTB House continuă provocările la inovație în industria de publicitate prin deschiderea AI Marketing Lab, o unitate internă care va desfășura activități de cercetare și dezvoltare în marketing, separat de departamentul principal.

RTB House logo

“Ne-am concentrat foarte mult pe îmbunătățirea sistemului de retargetare personalizată. În 2017 am realizat unul dintre cele mai mari obiective – introducerea tehnologiei deep learning în 100% din elementele esențiale ale mecanismului nostru de evaluare. Acesta a fost un progres imens nu numai pentru noi, ci și pentru industria de marketing digital în ansamblu. Acum ne uităm spre viitor și ne extindem cunoștințele, tehnologia și resursele în noi domenii pentru a dezvolta o altă soluție ce poate avea impact în piață. Unul dintre cele mai promițătoare domenii este reprezentat de îmbunătățirea eficienței obținerii de trafic pentru advertiseri”, spune Robert Dyczkowski, CEO al RTB House, care va conduce etapa inițială a proiectului.

RTB House este listată printre primele 10 companii cu cea mai rapidă creștere din domeniul tehnologiei din Europa, conform listei Financial Times 1000. Este una dintre puținele companii din lume care au reușit să dezvolte și să implementeze propria tehnologie pentru achiziționarea de reclame pe modelul RTB, o soluție care permite cumpărătorilor să participe la licitații în timp real în spațiul publicitar.

Compania operează în întreaga lume și desfășoară campanii pentru branduri globale în aproape 70 de piețe din Europa, America de Nord, America Latină, Asia și Pacific, Orientul Mijlociu și Africa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *