free download 78 travel guides written by experts

Rose Far Niente, un nou brand premium Vincon creat cu ajutorul Propaganda Brand New

„Il dolce far niente” este o expresie italienească din secolul 19, care, literar, s-ar traduce cu „a face dulcele nimic”. Este vorba despre acea senzație minunată de relaxare pe care o ai în momentele în care ești într-o companie plăcută, într-un decor minunat sau te bucuri de succesul unei reușite. Plecând de la semnificația expresiei și asociind-o cu vinul rose, noul brand Rose Far Niente din portofoliul Vincon este un produs de calitate premium, creat tocmai pentru a însoți asemenea momente.

„Putea fi doar un alt rose, cu un nume care să fie legat de vin sau de struguri, cu etichetă scumpă, cu multe finisări de producție, care doar să agațe vizual, într-un registru minimalist, pentru că tot se poartă. În loc să ridicăm direct pereții casei, ne-am apucat să săpăm fundația: am gândit o poziționare pe care să așezăm noul brand, un nume cu rezonanță, care să declanșeze imediat universul pe care ni-l doream, și o etichetă cu tâlc, pentru cine are ochi să vadă”, declară Mădălina Oanță, Branding Director Propaganda.

Urmând trendurile de consum la nivel mondial, rose-ul a început să devină tot mai popular printre consumatorii din segmentul premium și super-premium din România abia în ultimii ani. În acest context, Vincon și Propaganda Brand New și-au propus ca prin Rose Far Niente să le ofere acestora, și nu numai, posibilitatea de a achiziționa un vin premium din retail, pe care să-l consume în ocaziile care merită să fie tratate cu un vin prețios.

„Rose-ul face parte din acea categorie contorsionistă de licori ce îmbină într-un mod neașteptat noblețea și frivolitatea, fluturii și picioarele încrucișate destins pe birou. Construcția etichetei Rose Far Niente este o mică odă in-folio și hârtie perlată, dedicată acestei pierderi de vreme, luxuriantă și insignifiantă în același timp. Este un rose pentru momentele în care ne ocupăm cu toată seriozitatea de absolut nimic”, declară Ion Barbu, Senior Graphic Designer Propaganda.

Rose Far Niente poate fi găsit în magazinele de retail, în raioanele cu vinuri premium, în două soiuri: Rose – 2014, demisec (un rose obținut din Cabernet Sauvignon) și Busuioacă de Bohotin – 2012, dulce. Rose-ul din Caubernet Sauvignon este definit de aromele proaspete de vară, printre care domină cele de căpșuni supracoapte și fragi. Este un vin cu un gust fructat, catifelat, proaspăt și cu o aciditate bine reprezentată. În scurta sa existență, vinul a primit deja două distincții valoroase: Gran Menzione la Vinitaly 2015 și

Medalia de Aur la Vinvest 2015. În schimb, Busuioaca de Bohotin Rose Far Niente este un vin rose dulce, delicat, cu o culoare strălucitoare, roz somon. Este un vin corpolent, îmbietor, dar surprinzător de proaspăt și expresiv, în care se regăsesc arome de busuioc și trandafiri pentru dulceață.

„Colaborarea cu Vincon pentru un nou concept de produs, de data aceasta din categoria premium, se potrivește perfect cu filosofia agenției Propaganda, aceea de a oferi soluții cu substanță și substrat, indiferent de ce avem de făcut. Cu Vincon avem o colaborare de mai mulți ani, interval de timp în care am reușit să dezvoltăm cu succes game de vinuri pentru segmente de target cât mai diverse”, declară Adrian Țuluca, Manager Propaganda.

Mai multe detalii despre vinurile Rose Far Niente se pot găsi pe site-ul www.vincon.ro.

Echipele care au lucrat la proiect:
Propaganda: Ion Barbu – Copywriter & Senior Graphic Designer | Diana Caracota –Strategic Planner | Mădălina Oanță – Branding Director | Teodora Tunsu – Branding Manager
Vincon: Simona Hâncu – Marketing Director | Bogdan Costin – Brand Manager | Horațiu Mitu – Brand Manager

Bucuresti, 08.07.2015
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *