Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Romtelecom – o noua campanie de imagine

ROMTELECOM confirmă noua atitudine de brand odată cu lansarea unei noi campanii de imagine

ROMTELECOM, unul dintre cei mai mari operatori de comunicaţii din România, a lansat o nouă campanie de imagine, care va fi difuzată la nivel naţional până la sfârşitul acestui an. Campania cuprinde machete de presă şi spot TV – unul dintre puţinele spoturi publicitare de 60 de secunde prezentate publicului din România.

Obiectivul campaniei este consolidarea platformei de comunicare ROMTELECOM, noua execuţie având rolul de a afirma poziţionarea mărcii care susţine formarea şi menţinerea unor „legături profunde”. Noul spot ROMTELECOM „Sunrise” ilustrează poziţionarea mărcii pornind de la interpretarea dată de clienţii companiei: „este important să fie acolo pentru mine, indiferent dacă am o problemă sau vrem doar să bem o cafea la miezul nopţii; este important să pot conta pe cel la care ţin, fără să mă gândesc că ne-ar putea opri distanţa dintre noi sau alte obstacole”.

Pieter Bakker, Director Executiv Comercial ROMTELECOM, declară: „Principala valoare a companiei ROMTELECOM este orientarea către client, iar ROMTELECOM încearcă să-şi înţeleagă mai bine clienţii şi să raspundă atât nevoilor funcţionale ale acestora, cât şi celor emoţionale. În ultimul an ne-am diversificat oferta de servicii de Internet şi date şi foarte curând vom avea noutăţi majore pe partea de telefonie. Pentru ROMTELECOM scopul final este satisfacţia clienţilor companiei, pe care încercăm să o atingem nu numai oferind produse şi servicii atractive şi accesibile, dar şi printr-o manieră flexibilă de lucru, bazată pe transparenţă şi încredere. Vrem ca oferta noastră să îi ajute să comunice pe clienţii companiei, sprijinindu-i astfel în construirea şi consolidarea relaţiilor lor. Noua campanie de imagine vine să confirme direcţia clară urmată de ROMTELECOM, aceea de apropiere de clienţii săi şi de a deveni furnizorul preferat de comunicaţii al acestora.”

Despre campania de comunicare, Sorin Predescu, Creative Director Grey Worldwide România, declară: „Noua campanie de imagine ROMTELECOM încearcă să transmită mesaje cât mai simple, dar extrem de emoţionale, concentrate sub platforma de comunicare a «legăturilor profunde între oameni». Legături profunde înseamnă, în această campanie de comunicare, un consumer insight extrem de relevant şi anume: «nici un efort nu e prea mare atunci când o persoană dragă are nevoie de tine»”.  

După cum afirmă Traian Nuţă, Brand Development Director Grey Worldwide România, „acest teritoriu identificat de agenţia noastră scoate în evidenţă nevoia românilor pentru legături profunde cu cei apropiaţi, pentru echilibru emoţional, în condiţiile unor schimbări radicale prin care trece România şi care afectează inclusiv comunicarea cu cei dragi. Legăturile strânse cu cei la care ţii sunt o bază emoţională importantă pentru a construi viitorul.”  

Producţia spotului TV a necesitat nenumărate efecte speciale – multiple instalaţii de ploaie, stroboscoape pentru fulgere, pirotehnie, cadre luate din elicopter, iar filmările s-au desfăşurat pe durata mai multor nopţi. În plus, ca noutate în domeniul filmării spoturilor publicitare, s-a folosit un set special de lentile anamorfice pentru a genera o imagine specifică de film, în care culorile şi profunzimea imaginii sunt extraordinare. Locaţiile au fost şi ele numeroase, pornind din Bucureşti, continuând în pădurile de la Snagov, apoi la malul Mării Negre şi terminând pe o plajă de lângă Vadu, unde s-a construit o casă special pentru această filmare. Actorul este englez şi a fost ales în urma castingului organizat în mai multe ţări: Grecia, Anglia, Portugalia şi România, personajul feminin fiind din România. Spotul este realizat de regizorul portughez Diamantino Ferreira, iar casa de producţie este Castel Film.

La realizarea acestei campanii au participat, din partea ROMTELECOM: Paul Renaud – General Manager Marketing, Cristina Costăchescu – Manager Brand Marketing, iar din partea agenţiei Grey Worldwide România: Sorin Predescu, Director de creaţie şi Copywriter, Alina Nicolescu – Art Director, Cristiana Spătaru – Client Service Director, Traian Nuţă – Brand Development Director, Răzvan Medrea – Account Executive şi Dan Drăghicescu – Senior TV Producer.

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.