free download 78 travel guides written by experts

Romtelecom – familia Telcu

Context

Ultimii ani au insemnat pentru Romtelecom o permanenta redefinire si o evolutie rapida de la vechiul operator de telefonie fixa, la un furnizor complex de servicii si produse, incluzand Internet si televiziune digitala. Dupa redefinirea brandului in anul 2009, compania s-a pozitionat ca un entertainer de calitate, dezvoltandu-se in aceasta directie, atat prin continut, cat si prin calitate. In acest sens anul trecut strategia de comunicare a Romtelecom a fost dezvoltată în stil cinematografic, aducand un ton de originalitate si de savoare in peisajul de advertising din Romania. 
   
Dupa mai multi ani de crestere, 2009 a fost un an al provocarilor pentru toate domeniile de activitate, iar zona telecom nu a facut exceptie. A fost nevoie de inventivitate si de creativitate in zona de comunicare.

Obiective

Prin aceasta campanie ne propunem sa transmitem clientilor, existenti sau potentiali, ideea ca in aceste vremuri de “chibzuiala” si cautare de metode de eficienta, suntem alaturi de ei cu oferte avantajoase si de calitate, cum ar fi un abonament cu convorbiri nelimitate pe fix, 6 luni de abonament internet sau tv gratuite  si, in plus, o asigurare gratuita de somaj pentru toate serviciile Romtelecom.

Strategie
Strategia de comunicare a Romtelecom este sa ofere divertisment de calitate prin toate toate actiunile sale. De aceea, am optat pentru o forma executionala care sa ofere “divertisment” telespectatorilor, care sa iasa din “calup”, sa fie originala si memorabila, comunicand ofertele Romtelecom prin intermediul unei familii tipice pentru zilele noastre, in care cei mai multi dintre romani se regasesc cu siguranta.

Concept Creativ

Campania "Familia Telcu" este gandita ca o serie de episoade ale caror actiune dramatizeaza, dupa cum sugereaza si numele, anumite produse si oferte de la Romtelecom. Am conturat o familie in care se regasesc tipare clasice: un tată chibzuit, o mama sofisticată, un adolescent internaut şi cool, o fetiţa genială, o bunica emancipată şi… câinele familiei (care este de fapt o broască ţestoasă vitezomană). Animatia a fost artificiul gasit pentru a conferi umor si originalitate. Executia a fost bazata pe desene facute manual, 2D, detaliile fiind cele mai importante aspecte de urmarit.

Am beneficiat de doar 20-25 de secunde pe episod si nu 20 de minute, ca in cazul altor familii animate mai celebre, cum ar fi Family Guy sau The Simpsons. Cu toate acestea, speram ca vom reusi de-a lungul episoadelor  sa creionam, pentru fiecare membru al familiei, o personalitate distincta asociata cu cate un serviciu Romtelecom.

Astfel, famila Telcu va avea un profil in retelele sociale si vor putea interactiona cu fanii.

Implementare:

Noua campanie a debutat pe 1 martie cu un spot care prezinta oferta de voce dedicata doamnelor si promovata cu ocazia lunii femeii (conceptul Voce pentru ea). Episodul urmator al filmului de animatie Familia Telcu dramatizeaza cele 6 luni gratuite de care beneficiaza clientii care aleg oferta de televiziune de la Romtelecom Dolce. Pe acelasi tipar, va urma un alt episod, care va promova oferta de internet. {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *