Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Rompetrol revine cu episodul 4 al campaniei corporate

dupa episoadele Petromidia, Retail şi Trading

Odyssey semnează şi cel de‑al patrulea episod al campaniei corporate lansate în 2007 “Rompetrol – cel mai scurt drum de la idee la succes”.

Spotul TV „The Rompetrols – cea mai tânără formaţie de top” marchează începutul campaniei şi va fi urmat de componentele de print, outdoor şi internet.

Al patrulea episod al campaniei "Rompetrol – cel mai scurt drum de la idee la succes” vine în completarea comunicării corporate anterioare, împrospătând platforma de comunicare existentă. O execuţie dinamică şi non‑conformistă, aceasta exploatează segmentele care nu au fost vizate în comunicarea de anul trecut şi adaugă valoare imaginii Rompetrol.

Despre execuţia TV dă detalii Cătălin Ştirbu, Copywriter Odyssey: „Spotul „The Rompetrols – cea mai tânără formaţie de top” face o demonstraţie simplă: succesul Rompetrol se bazează pe tinereţe. La trup sau la suflet, tinereţea există la ei şi asta o dovedesc datele statistice, dar şi atitudinea şi ideile. Aşa că execuţia am păstrat-o simplă şi i-am lăsat pe oameni, angajaţi reali ai Rompetrol, să se exprime şi să dea tot ce pot cu un instrument muzical în mână. Din 38 de oameni care au dat probe pentru a ajunge „staruri”, doar câţiva au reuşit să intre în editul final, dar avem material să facem chiar un Top 10 de videoclipuri „The Rompetrols”. I-am filmat pe toţi cei întâlniţi, iar stilul documentarist al regizorului Dobrivoie Kerpenisan ne-a permis să-i surprindem aşa cum erau într‑o zi normală de birou, de rafinărie sau de benzinărie: nemachiaţi, fără wardrobe, fără training, doar cu câteva instrumente din recuzita şi melodia lui Electric Brother pe speaker-ul unui telefon mobil. Dar după mii de kilometri de călătorie prin Europa şi sute de metri de peliculă, rezultatul a fost un generos 45 de secunde de entertainment muzical cu mesaj, lucru care nu s-a mai facut pe la noi pentru o campanie corporate”.

Spotul rulează pe ProTV, ProCinema, MTV, Sport.ro, KanalD, Realitatea, Antena1, Antena3, Discovery, TVR1.

„Execuţia ne‑a încântat şi suntem convinşi că marchează începutul unui nou episod de succes al campaniei pe care am dezvoltat­-o. Suntem încrezători cu atât mai mult cu cât rezultatele primelor 3 părţi ale campaniei au fost remarcabile: conform cercetărilor, toţi indicatorii de imagine ai companiei Rompetrol au crescut semnificativ”, declară Alexandra Crăsnaru-Dragomir, Brand Building Manager Rompetrol.

„Suntem bucuroşi că am reuşit să construim ceea ce ne‑am propus anul trecut:  o campanie de imagine care să arate oamenilor cine este Rompetrol şi ce a făcut, prin rezultate spectaculoase şi date concrete. Drept dovadă, campania a câştigat Silver Effie la categoria Corporate reputation, image & identity, în cadrul Effie Awards Romania 2008”, adaugă Teodora Juravle, Account Director Oddyssey.

Campania corporate a început anul trecut, având ca obiectiv crearea unei legături emoţionale cu toţi consumatorii. Demersul de imagine prezintă dovezi concrete ale dezvoltarii Grupului Rompetrol, pornind de la realizările acestuia şi se adresează publicului larg. Execuţiile anterioare au fost realizate în stilul documentarului cinematografic, concretizându-se în 3 poveşti de succes: cum a devenit Petromidia cea mai modernă rafinărie din SE Europei; cum produsele şi serviciile inovatoare Rompetrol au ridicat standardele pentru consumatori; cum a devenit compania Rompetrol o companie puternică la nivel european.

Din partea Rompetrol, şi‑au adus contribuţia semnificativă la proiect: Alexandra Crăsnaru–Dragomir – Brand Building Manager, Raluca Mihalcea – Brand Building Executive, Adina Rusu – Brand Building Executive. De asemenea, filmările în afara României nu ar fi fost posibile fără sprijinul echipei internaţionale: Myriam Benentendi – Marketing Manager Franţa şi Yana Nikolova – Marketing Manager Bulgaria.

Echipa Odyssey care a realizat campania este formată din: Client Service –  Claudia Gherlan, Teodora Juravle, Irina Pencea; Creaţie – Oana Cristea, Cătălin Ştirbu, Valentin Suciu, Victor Oprişan, Irina Bako; Strategie – Ileana Sebe; Media – Cornelia Mora, Mihai Ilie.

Bucuresti, 21.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.